افشای روابط جنسی یک سرباز زن اسرائیلی و یک زندانی فلسطینی


آفتاب نیوز :

رسانه های اسرائیلی می گویند یک سرباز اعتراف کرده است که با یک اسیر فلسطینی که گفته می شود حمله مرگباری به غیرنظامیان اسرائیلی انجام داده، رابطه جنسی داشته است.

اعتقاد بر این است که این زن در ارتش خدمت کرده است که برای اکثر اسرائیلی ها اجباری است. زنان باید حداقل 24 ماه و مردان 32 ماه در ارتش اسرائیل خدمت کنند.

نام این سرباز و زندانی محکوم به حبس ابد منتشر نشده است.

دادگاه بدوی دستور داد که جزئیات دیگر از جمله محل زندان فاش نشود.

رسانه های اسرائیلی نیز گزارش دادند که این سرباز دستگیر شده و در بازجویی مدعی شده است که 4 زن دیگر نیز با همین مرد رابطه جنسی داشته اند.

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل گفت: محافظت از زنان سرباز در برابر زندان های نظامی شدید ممنوع است.

سازمان زندان های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این زندانی فلسطینی قبل از بازجویی از سلول خود به بخش جداگانه ای منتقل شده است.

رئیس سازمان زندان‌های اسرائیل و ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی، اعلام کردند که سربازان زن دیگر در زندان‌های با امنیت بالا خدمت نخواهند کرد.

رسانه های اسرائیلی به نقل از آقای بن گویر می گویند که تا اواسط سال 2025 “هیچ سرباز زن در زندان های امنیتی بالا باقی نخواهد ماند.”

پیش از این نیز درخواست‌های زیادی مبنی بر پایان خدمت سربازان اسرائیلی در زندان‌های امنیتی حداکثری وجود داشته است. اما به دلیل کمبود نیرو، امکان پایان خدمت سربازان زن در این زندان ها وجود نداشت.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما