شرایط خرید قطعات موتور بدون چک


آفتاب نیوز :

البته مشکل حمل و نقل فقط در تهران وجود دارد و اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند همدان، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد با آن مواجه هستند. اما در شهر تهران بیشتر احساس می شود.

در هر صورت برای فرار از ترافیک می توانید موتورسیکلت مناسبی را خریداری کنید تا بتوانید با سرعت بیشتری به مقصد برسید و ضمن صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد به فعالیت های روزانه خود بپردازید. البته برای خرید موتور باید پول کافی در دست داشته باشید تا یک موتور خوب و مناسب تهیه کنید.

اکنون قیمت موتورسیکلت ها مانند سایر خودروها افزایش یافته است. بنابراین در این شرایط بهتر است به سراغ خرید موتور ترم بروید تا با مدیریت بودجه و صرفه جویی بهتر در طول ماه به این ابزار موثر دست پیدا کنید.

در حال حاضر فروشگاه های مختلفی امکان خرید قطعات موتور را ارائه می دهند، اما همه آنها مقرون به صرفه و مناسب نیستند. اما با وام سریع از دیجی پی می توانید بدون نیاز به چک و ضامن خریدهای هوشمندانه انجام دهید. در زیر کمی بیشتر با شرایط خرید موتور بدون چک آشنا می شویم.

مزایای خرید موتور سیکلت برای قطعات

وقتی می خواهید موتورسیکلت یا لوازم خانگی را با پول نقد بخرید، صلاحیت شما با مبلغی که در آن زمان در حساب خود دارید مشخص می شود. به همین دلیل، با پولی که پس انداز می کنید، نمی توانید محصولات باکیفیتی دریافت کنید.

اما خرید موتور به صورت قطعات به شما این امکان را می دهد که هر ماه با یک برنامه منظم قدرت خرید خود را افزایش دهید و پس انداز خود را پرداخت کنید. با این کار به محصولاتی باکیفیت دست خواهید یافت و قدرت خرید خود را تا حد زیادی افزایش خواهید داد.

همه ما در طول ماه هزینه های زیادی داریم، به لوازم و ابزارهای مختلفی نیاز داریم و گاهی اوقات برنامه ریزی برای خرید چه نوع کالایی دشوار است. علاوه بر این بر اساس بودجه ای که در طول ماه دریافت می کنیم باید انعطاف مالی لازم برای خرید لوازم جانبی مختلف مانند موتور را داشته باشیم تا پس انداز به یکباره تمام نشود.

یکی از راه های هوشمند، استفاده از وام های اعتباری و بدون چک برای خرید موتور یا سایر تجهیزات است. خوشبختانه اپلیکیشن DigiP به کاربران خود این امکان را داده است که به راحتی و به سرعت از این روش خرید لذت ببرند.

خرید بدون نیاز به چک ماهیگیر

حتما برای شما هم پیش آمده است که پس از مراجعه به مغازه های موتور سیکلت برای خرید جزئی این وسیله کاربردی باید ضامن و چک ماهیگیر ارغوانی ارائه دهید. این امر عمدتاً فرآیند خرید را زمان بر و گاهی اوقات یافتن ضامن و بررسی آن را دشوار می کرد. اما در دیجی پی امکان خرید بدون نیاز به چک و ضامن وجود دارد. پلتفرم دیجی‌پ در حال حاضر با فروشگاه‌های معتبر در سراسر کشور همکاری می‌کند و تجربه خرید آسان و سریع را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

برای بهره مندی از امکانات مختلف دیجی پی مانند استقراض و وام کافی است به اپلیکیشن یا وب سایت این مجموعه مراجعه کنید. پس از تعیین مراحل تایید و تعیین مبلغ وام، روند خرید وام در این اپلیکیشن به سرعت ادامه می یابد؛ بنابراین در این مرحله کافی است به رسیورها و فروشگاه های طرفین قرارداد مراجعه کرده و با تعیین میزان اعتبار دریافتی از دیجی پی یک موتورسیکلت خریداری کنید به عنوان مثال می توانید محصولات مختلفی مانند موتورسیکلت با برندهای مختلف را از شرکت دیجی پی بیابید. فروشگاه دیجی کالا و بهترین گزینه خرید همین حالا خریدهای خود را بر اساس اعتبار دیجی پی انجام دهید.

قبض های الکترونیکی، ضامن آنلاین شما!

پلتفرم دیجی پی شرایطی را ایجاد کرده است تا کاربران خود بدون نیاز به معرفی ضامن یا چک، اعتبار مورد نظر خود را با امضای الکترونیکی و قبض آنلاین دریافت کنند.

البته برای دریافت وام فوری از دیجی پی نیازی به مراجعه حضوری و ارائه و امضای قبض کاغذی نیست. همه چیز به صورت آنلاین و آفلاین انجام می شود و تنها کاری که باید انجام دهید امضای صورت حساب الکترونیکی برای دریافت وام در مدت زمان بسیار محدود، حتی کمتر از یک ساعت است.

DGP، چند قدم جلوتر

تا همین اواخر تمامی متقاضیان وام برای دریافت وام از دیجی پی باید چک ارغوانی به نام خریدار و متقاضی وام یا یکی از بستگان درجه یک ارائه می کردند. این موضوع باعث کندی گردش اعتبارات شد. همچنین بسیاری به چک دسترسی نداشتند و در نتیجه امکان دریافت وام فوری وجود نداشت.

البته در سایر مغازه هایی که در زمینه فروش موتورسیکلت یا لوازم خانگی و دیجیتالی فعال هستند، همچنان تهیه لوازم ماهیگیری یکی از شروط خرید قطعه محسوب می شود. اما DigiP چند قدم جلوتر می رود تا راحتی بیشتری را برای کاربران خود فراهم کند.

در روش جدید، کاربران و وام گیرندگان تنها باید اسنادی مانند کارت شناسایی معتبر را به صورت حضوری بارگذاری کنند و قبوض آنلاین را به عنوان وثیقه وام ارائه کنند. سهولت در اخذ وام فوری از دیجی‌پ به هر کاربر کمک می‌کند تا در مدت زمان بسیار محدود و کمتر از یک ساعت تمامی مراحل دریافت وام را طی کند و خریدی مقرون به صرفه داشته باشد.

بیشتر از حد اعتبار خود بخرید

در صورتی که در دیجی‌پ تایید شده باشید و مبلغ وام دریافتی کمتر از مبلغ مورد نیاز برای خرید کالا از گیرندگان دیجی‌پ باشد، می‌توانید قیمت کالا را از محل وام به صورت اقساطی تا سقف اعتبار و مابقی پرداخت کنید. خرید. پرداخت از کارت بانکی به صورت نقدی

اولین دوره پرداخت در DGP

پس از تکمیل فرآیند تایید در دیجی‌پ و بارگذاری اسناد خاص یا امضای قبوض الکترونیکی، وام برای کاربر صادر می‌شود. مدت بازپرداخت قسط اول یک ماه پس از دریافت وام و تکمیل مراحل تایید می باشد.

فروشگاه های قرارداد دیجی پی

در حال حاضر پلتفرم دیجی‌پ دست کاربران را برای خرید راحت و متنوع باز کرده است و می‌توانند از بین چندین فروشگاه معتبر ایران بهترین گزینه را انتخاب کرده و لوازم خانگی و یا موتورسیکلت و سایر لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنند. DigiP با چندین فروشگاه معتبر مانند DigiKala، DigiJet، Tahtak، Safar Market، Choice و غیره. همکاری می کند

از میان فروشگاه های ذکر شده، فروشگاه «دیقالا» به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران دارای بیش از 10 میلیون نوع کالا با مدل ها و برندهای مختلف است و انواع موتورسیکلت با برندهای مختلف نیز در آن به فروش می رسد.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما