کلیباف کمیسیون هر چه سریعتر تکلیف مواد مرجع برنامه هفتم را مشخص کند

به گزارش آرانیوس، محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی شهر امروز (یکشنبه 25 مهرماه) در جلسه علنی بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در واکنش به تفاهم نامه محمدتقی نقدعلی گفت: تفاهم نامه شما. به چند نکته از لایحه قانونی به کمیسیون اشاره می کند. کاملاً واضح است.. از کمیسیون متحد تقاضا دارم که فوراً جلساتی تشکیل دهد و هر روز اصلاحات مورد نظر را در پیش نویس قانون لحاظ کند.

رئیس شورای اسلامی ادامه داد: آیین نامه داخلی این اجازه را به ما نمی دهد وگرنه این اصلاحیه را بعداً انجام می دادیم، اگر مجدداً به صورت تخصصی مانند دور اول مواد الحاقی در کمیسیون تلفیق انجام شود، طول می کشد. زمان زیادی است و من از اعضای کمیسیون تلفیق می خواهم که اعتراضات دادگاه را در نظر گرفته و مطالب را در اسرع وقت به دادگاه تحویل دهند.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی پیش از سخنان قالیباف در یادداشتی با اشاره به ماده 22 آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: با عنایت به روند جاری لایحه هفتم برنامه توسعه در مجلس شورای اسلامی. شورا، اینطور می شود. بهتر است از همان ابتدا جنبه های کلی طرح قانون به کمیسیون ارائه شود. در حال حاضر مواد مهم این پیش نویس قانون از جمله یکسان سازی حقوق مستمری بگیران و مستمری بگیران و سایر نکات مهم به طور مرتب به کمیسیون تلفیق ارائه می شود. آیا برای عزت مجلس است؟

وی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به اهمیت تخصیص دو میلیون تن قیر برای پروژه های عمرانی و راهداری از رئیس شورای اسلامی تقاضا دارم مصوبه مجلس در خصوص تخصیص قیر را منتفی کند. دستور کار در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه به تصویب می رسد و با رای گیری برای تعیین مقصد اشیاء عمرانی به پایان می رسد.

انتهای پیام/

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما