چالشی جدید برای کشتیرانی ایران


آفتاب نیوز :

مسابقات کشتی قهرمانی جهان از روز دوشنبه در تیرانا، پایتخت آلبانی آغاز می شود. این مسابقات ابتدا قرار بود در شهر تامپره فنلاند برگزار شود اما به دلیل امتناع میزبان از اعطای روادید به تیم های روسیه و بلاروس به دلیل تهاجم نظامی به اوکراین، فدراسیون جهانی کشتی میزبانی فنلاند را لغو کرد. در شرایطی که 3 کشور مصر، مقدونیه و آلبانی متقاضی میزبانی این مسابقات بودند، در نهایت میزبانی این مسابقات به آلبانی واگذار شد.

این مسابقات در شرایطی برگزار می شود که آلبانی در اقدامی غیرورزشی از اعطای ویزا به تیم های ملی کشتی ایران خودداری کرد تا ایران به عنوان قهرمان فعلی غایب بزرگ این مسابقات باشد.

این در حالی است که در سایت فدراسیون جهانی کشتی، این کشور به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان در سال آینده نیز اعلام شده است و باید دید آیا آلبانی به اقدامات اخیر این کشور در رد ویزای ایران فکر می کند یا خیر. . تیم و اعتراض جدی فدراسیون کشتی به این اقدام سال آینده این مسابقات را برگزار می کند و یا فدراسیون جهانی کشور دیگری را به عنوان میزبان مسابقات معرفی می کند.

مسابقات جهانی کشتی زیر 23 سال 2024 30 اکتبر سال آینده برگزار می شود و آلبانی به عنوان میزبان این مسابقات معرفی شده است.

همچنین میزبانی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2024 از 19 تا 25 مردادماه سال آینده در بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین و میزبانی مسابقات قهرمانی کشتی نوجوانان جهان در سال 2024 در پونته ودرای اسپانیا از ساعت 16:00 برگزار خواهد شد. 2 تا 8 سپتامبر.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما