محبوب ترین SUV در بازار ایران را به صورت قطعات خریداری کنید


آفتاب نیوز :

متقاضیان جک S5 می توانند خودروی مورد نظر خود را برای قطعات از کرمان موتور با قیمت مصوب خریداری کنند. این خودروساز کرمانی این محصول پرطرفدار را به مشتریان عرضه می کند. همانطور که در اطلاعیه این خودروساز آمده است، متقاضیان می توانند با پرداخت 500 میلیون تومان پیش پرداخت و همچنین با پرداخت 880 میلیون تومان این خودرو را تهیه کنند. کرمان موتور برای آن دسته از متقاضیانی که توانایی پرداخت 500 میلیون تومان را دارند، دو روش فروش قطعه را با مدت 18 ماه و 24 ماه در نظر گرفته است. کرمان موتور در مدت 18 ماه 6 فقره چک از متقاضیان دریافت می کند که سررسید چک هر سه ماه یکبار خواهد بود. مبلغ هر چک حدود 158 میلیون تومان است. یعنی هر ماه متقاضیان در این روش فروش باید حدود 53 میلیون تومان برای پاس شدن چک صادره به کرمان موتور اختصاص دهند.

همانطور که گفته شد امکان خرید جک اس 5 با پیش پرداخت 500 میلیون و 24 ماهه نیز وجود دارد. این دسته از خریداران باید 8 نسخه چک به کرمان موتور تحویل دهند. مبلغ هر چک حدود 130 میلیون تومان است. داوطلبانی که جک اس 5 را با مدت 24 ماهه خریداری می کنند، باید هر ماه به طور متوسط ​​43 میلیون تومان برای پرداخت چک تحویلی به خودروساز کرمانی پس انداز کنند.

اگر از متقاضیانی هستید که می توانید مبلغ 880 میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت بپردازید، می توانید مابقی قیمت خودرو را در سه دوره مختلف یعنی 18 ماه، 24 ماه و 30 ماه به کرمان موتور پرداخت کنید.

متقاضیان مدل 18 ماهه باید 6 فقره چک 62 میلیون تومانی را به واحد فروش کرمان موتور تحویل دهند. این مشتریان باید ماهیانه حدود 20 میلیون تومان پس انداز کنند تا نگران پرداخت چک انجام شده به کرمان موتور نباشند. در صورت افزایش مدت پرداخت به 24 ماه با پیش پرداخت 880 میلیون تومان. 8 فقره چک به ارزش حدود 48 میلیون تومان باید توسط خریداران به این خودروساز تحویل داده شود. متقاضیان باید ماهیانه حدود 16 میلیون تومان را کنار بگذارند تا نگران سررسید چک نباشند. کسانی که تمایل دارند S5 را به مبلغ 880 میلیون تومان و برای مدت 30 ماه به مبلغ 40 میلیون تومان پیش پرداخت کنند باید 10 فقره چک پرداخت کنند. خریدارانی که این 10 چک را پاس می کنند باید ماهانه 13 میلیون تومان پس انداز کنند.

رنگ های ارائه شده برای جک S5 در این طرح فروش سفید و مشکی می باشد. سند تا زمان پرداخت ها در رهن خودروساز باقی می ماند. مدت زمان تحویل خودرو 90 روز کاری می باشد. تاریخ اولین آزمون 15 آوریل 1403 است.

در صورتی که پیشنهاد دهندگان خودروهای خود را دیرتر از زمان اعلام شده توسط سازنده خودرو تحویل بگیرند، ممکن است مشمول جریمه تاخیر ماهانه 3% از ارزش کل خودرو شوند. قیمت نقدی تایید شده جک اس 5 حدود یک میلیارد و 247 میلیون تومان است.

تحقیقات بازار خودرو نشان می دهد که جک S5 مدال محبوب ترین خودروی مونتاژ شاسی بلند موجود در بازار را دارد. نمایندگی های جک اس 5، چه مسافت پیموده شده یا دست دوم، مشکلی برای عرضه خودروی خود به بازار ندارند. بنابراین فروش این خودرو توسط کرمان موتور را می توان خبر خوبی برای متقاضیان جک S5 دانست.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما