اعضای هیات مدیره بانک زمین ایران از شعب استان اصفهان بازدید کردند

عنوان 20- با هدف همکاری بیشتر مدیران ارشد بانک ایران با کارکنان شعب منطقه، اعضای هیات مدیره این بانک از مدیریت استان های اصفهان، قم، شعب مرکزی، چهارمحال و بختیوری.

در این سفر مدیران ارشد بانک ضمن بازدید از شعب اصفهان، طی مراسمی با مدیران و روسا و کارکنان ستادی و بخشهای منطقه ای دیدار کردند.

عبدالمجیدی پورسید مدیر کل بانک ایران با ابراز افتخار و افتخار از فعالیت ها و تلاش های این بانک در منطقه گفت: همکاری و تلاش مشترک تک تک همکاران در ادارات و ستادهای منطقه این امر را محقق کرده است. موفقیت و آبروی بانک ایران سقوط کرده است.

پورسید با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از شعب منطقه، افزود: اولویت مدیران ارشد بانک در انتخاب و استقرار شعب این است که همکاران در محیطی فعالیت کنند و به مشتریان خدماتی در خور شأن آنها ارائه دهند.

مدیرعامل بانک ایران زمین با بیان اینکه ما بانکدار هستیم، گفت: ما به عنوان بانکدار در طول روز با مشتریان و مشتریان زیادی سروکار داریم و باید فضای مناسب و مناسبی را برای مشتریان فراهم کنیم که با چهره بانک همخوانی داشته باشد.

مدیر بانک ایران تعهد و تعهد به سازمان، رفتار و اخلاق کاری را از مهمترین ویژگی های یک بانکدار موفق دانست و گفت: احترام و برخورد صحیح در کنار ابزارهایی که در اختیار داریم رضایت مشتریان و مشتریان را جلب می کند. امور بانکی خود را تکمیل کنند.

پورسعید با تاکید بر استفاده از فناوری ها و ابزارهای نوین در بانک تاکید کرد: همکاران با آموزش دقیق و آموزش خدمات نوین بانکی و خدمات همراه بانک می توانند با معرفی و تشویق مشتریان تعداد مراجعه کنندگان به شعب را کاهش دهند و مشتریان نیز می توانند. آنها می توانند بانکداری خود را از این طریق انجام دهند تا در کمترین زمان ممکن به اتمام برسد.

سید حسنی سلطان فیروز رئیس هیات مدیره بانک ایران ضمن قدردانی از زحمات همکاران منطقه گفت: در بازدید از ادارات مشاهده شد که تمامی همکاران به سمت مجموعه در حال حرکت هستند. اهداف این بانک با تمام تلاش و مشتری مداری به بهبود نحو معرفی شده است.

سلطان فیروز همکاری بخش ها و ستاد را مهم دانست و افزود: یکپارچگی فعالیت شعب و دفاتر مرکزی حاکی از فعالیت کلی بانک است. اما اولین ملاقات و ملاقات مشتری با بانک از طریق شعب شروع می شود و رفتار دوستانه و خوشایند همکاران در شعب می تواند مشتری را به افتتاح حساب و در نتیجه جذب مشتریان بیشتر تشویق کند.

رئیس هیئت مدیره بانک ایران زمین با تاکید بر رفتار مناسب با مشتریان گفت: هر مشتری در مراجعه به شعب می تواند رفتار و اخلاق متفاوتی داشته باشد. این شما هستید که باید با مهارت درخواست آنها را بدهید و با نظر بالا به امور بانکی آنها رسیدگی کنید.

سلطانی فیروز ضمن ابراز خرسندی از حضور کارکنان دلسوز و پرتلاش در منطقه گفت: اکثر همکارانی که از ابتدا در بانک فعالیت داشتند در حال حاضر دارای سابقه کار قابل توجهی هستند. همچنین کارمندان جوانی که وارد بانک می شوند با توجه به سطح دانش و تحصیلات مورد ارزیابی قرار می گیرند.

در این مراسم مجتبی شیروانی هرندی نایب رئیس و عضو هیئت مدیره بانک زمین ایران نظام پولی و بانکی را یکی از ارکان اصلی اقتصاد کشور اعلام کرد و گفت: شایعات مختلفی را شنیده و منتشر کرده است. . درباره ناهماهنگی برخی بانک ها و موسسات مالی در ماه های اخیر و همین موضوع فضای ناامن و متشنجی را در بازار پولی و بانکی کشور ایجاد کرد که البته بانک ایران نیز از این سروصداها بی نصیب نماند.

شیروانی افزود: با همت و تلاش همکارانم در معاونت طراحی و برنامه ریزی بانک و گروه مالی سرزمین ایران، پروژه توسعه و عمران بانک زمین ایران تاسیس و طراحی شد. در این طرح محدوده و مسئولیت هر یک از کارکنان بانک تعریف و تشریح شده است.

قائم مقام بانک زمین ایران در ارتباط با طرح توسعه و گسترش بانک زمین ایران خاطرنشان کرد: یکی از شاخص های مهم در طرح تحول این بانک، شاخص بهره وری غیرمولد است. دارایی هایی که خارج از فعالیت بانکی هستند که باید احیا شوند و وارد چرخه فعالیت شوند و اضافه شود یک بانک وجود دارد.

شیروانی اقتصاد را زنجیره ای به هم پیوسته عنوان کرد و افزود: بانک حوزه های مختلفی دارد که بیشترین بخش آن شعبی است که بیشترین نیروی انسانی در آن فعالیت می کنند. هر چه ابزارهای غیرتولیدی بیشتر به بهره برداری برسد و در چرخه اصلی فعالیت بانک قرار گیرد، موفقیت و اقدامات بیشتری صورت خواهد گرفت. هر کدام از ما می توانیم به عنوان یکی از حلقه های این زنجیره بزرگ موثر باشیم.

وی با اشاره به تلاش بانک مرکزی برای کمک به بانک ها برای تحول در عملکردشان گفت: با فعال شدن دارایی های غیرمولد در بانک ایران زمین می توانیم به توسعه اقتصاد کشورمان کمک کنیم.

قائم مقام بانک زمین ایران در این دیدار ضمن اعلام راه اندازی سامانه ارزیابی دیگر در این بانک، به بررسی طرح طبقه بندی کار و کارمندان با همکاری مدیر توسعه سرمایه انسانی اشاره کرد. سامانه ارزیابی عملکرد با کارایی و اثربخشی بهتر در اختیار مدیران و همکاران قرار می گیرد، قطعاً در آینده نزدیک شاهد اثرات مثبت آن برای کارکنان ارزنده بانک در دفتر مرکزی، مناطق و شعب خواهید بود.

قائم مقام بانک زمین ایران از اجرای طرح تشویقی در چارچوب رقابت همه مناطق و همکاران خبر داد و افزود: ساختار و راهبرد این طرح با همکاری معاونت طرح و برنامه به زودی تکمیل می شود. ، مدیریت. توسعه سرمایه انسانی و مدیریت صنعت و هر ماه یک حوزه ترجیحی، یک شعبه برتر و یک همکار برتر خواهیم داشت.

شیروانی نام ایران زمین را مایه مباهات همه همکاران دانست و گفت: باید با جان و دل برای تکریم و تجلیل نام مقدس ایران زمین تلاش کنیم.

محمد حسینی کناروی رئیس شعب بانک ایران نیز در این جلسه ضمن بررسی وضعیت منطقه نسبت به 4 سال گذشته گفت: در ابتدا اکثر مدیران شعب از فعالیت های بانکی بازنشسته شدند. سیستم و با توجه به رویکردی که بانک و هیات مدیره بانک مد نظر داشتند، با یک برنامه ریزی مدون، سربازان جوانی که سابقه و سابقه خدمتی خوبی داشتند، جای بازنشستگان را گرفتند و تحولات بزرگی در منطقه

حسینی کناروی افزود: این تغییر ساختاری در سطح رئیس منطقه نیز انجام شد و در مدت زمان بسیار کوتاهی توانستیم در این بخش نیز تحولی اساسی ایجاد کنیم و توانستیم چنین کنیم. با اعتماد به نفس ما تغییرات اساسی می کند. نیروهای جوان

مدیر امور شعب «بانک ایران زمین» حمایت مدیران ارشد این بانک را یکی از عوامل اصلی این موفقیت خواند و گفت: با نگاه مدیران بانک در منطقه توانستیم توان این بانک را انتقال دهیم. . منطقه به سایر مناطق کشور و در سایر مناطق شاهد پیشرفت چشمگیری بوده ایم. این حرکت در نگاه مشتریان تاثیر مثبتی بر بانک ایرانی زمین داشته و نشان دهنده رضایت آنها و نقش ارزنده سرمایه انسانی بانک بوده است.

وی نقش مدیریت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و مدیریت مهندسی را در این موفقیت برشمرد و خاطرنشان کرد: همه این تغییرات به سادگی و با برنامه ریزی هوشمندانه و تلاش شبانه روزی مدیران و … اتفاق نیفتاد. همکاران، بانک به این موقعیت دست یافته است.

در این نشست وحید علیزاده مدیر منطقه فارس، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری ضمن خیرمقدم به مدیران ارشد این بانک گفت: اصفهان سومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد و نهمین شهر پرجمعیت ایران است. در غرب آسیا دومین کلان شهر ایران بعد از تهران است. استان اصفهان دومین قطب صنعتی ایران است اما می توان گفت که شهر اصفهان یکی از قطب های صنعتی قوی ایران است. همچنین اصفهان در کنار صنایعی مانند ذوب آهن، فولاد مبارکی و صیقل، دارای بزرگترین کارخانه های طلا در صنعت طلا و رتبه سوم کشور در زمینه داروسازی است.

علیزاده یکی از دلایل موفقیت منطقه در جذب منابع را اصلاح ساختار منابع عنوان کرد و گفت: همکاران من در منطقه منابع را تخصیص و ساختاربندی کردند. همکاران من با بازاریابی دقیق و افزایش اندک پس انداز توانستند این جهش را انجام دهند.

مدیر شعبه منطقه ای ضمن اعلام افزایش 64 درصدی استفاده از خدمات نوین بانکداری و بانکداری دیجیتال افزود: با برگزاری 45 دوره آموزشی مختلف برای کلیه همکاران از جمله دوره های آموزشی در حوزه بانکداری دیجیتال توانستیم جذب و نصب کارت های بانکی برای مشتریان را به میزان قابل توجهی افزایش داده و با ارائه خدمات دقیق، آنها را تشویق به استفاده از این فرصت ها کردیم.

علیزاده شایستگی، ارث، انگیزه، ظرفیت بالای همکاران و عشق و اشتیاق به کار را از عوامل اصلی موفقیت منطقه دانست و گفت: چندین دوره آموزشی بازاریابی برای بازاریابی همکاران برگزار کردیم و در عین حال بازاریابی تخصصی ایجاد کردیم. کمیته نماینده بازاریابی ما این نتیجه مهم را از هر شاخه به دست آورده ایم.

مدیر منطقه اصفهان فعالیت در همه شاخص های بانکی را مهم دانست و افزود: شاخص بهره برداری از منابع مهم ترین شاخص است اما بقیه شاخص ها در منطقه مدیریت می شوند. طرح های تشویقی مختلفی از جمله طرح تشویقی معاونین مناطق برای فعالیت شعب معاونت در اعتبارات اسنادی، ضمانت نامه، ثبت اسناد اعتباری، ثبت سایر اشیاء، بازاریابی پایه، کارت نقدی، کارت بانکی، کارت هدیه انجام می شود. و کارت حقوق و دستمزد با توجه به سطح دسترسی به کسانی که نماینده داشته باشند امتیاز داده می شود.

داود فصیحی مدیر توسعه سرمایه انسانی، علی ریزو یارکالی مدیر امور حراست، سید محمد حسین اسد مدیر روابط عمومی، مهدی اسماعیلی بصیر رییس دبیرخانه هیات مدیره و احسون امیرزدا رییس اداره مدیریت. ، در این مراسم حضور داشتند.

در پایان این مراسم از شعب و کارکنان برتر منطقه توسط اعضای هیئت مدیره بانک تجلیل شد.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما