پروژه نورد گرم فولاد مبارکه 2 یکی از پروژه های راهبردی صنعت کشور است

تیتر 20- محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه امروز در نشستی که به منظور ترویج اجرای پروژه دوم نورد گرم این شرکت برگزار شد، گفت.

پروژه نورد گرم فولاد مبارکه 2 یکی از پروژه های بزرگ، حیاتی و سرنوشت ساز این شرکت است و با توجه به وابستگی صنایع مختلف کشور به ورق های فولادی، یکی از پروژه های استراتژیک صنعت کشور به شمار می رود. . از جمله صنایع لوازم خانگی و خودرو.

این پروژه مانع بسیاری از پروژه های ملی از جمله پروژه های انتقال گاز و آب است و تاکید رئیس جمهور محترم در بازدید از شرکت «فولاد مبارکه» تکمیل پروژه کارخانه نورد گرم 2 در این دولت بود و در همین راستا ، لازم است. تا از تمام توان و توانایی های موجود برای اجرای این پروژه استفاده کند.

در سال های اخیر این پروژه نیز مانند سایر پروژه های کشور به دلیل تغییرات روزانه شرایط پیرامونی با تاخیر مواجه شده است. وسعت، ابعاد مختلف، تامین کنندگان کشورهای مختلف این پروژه که قرار است در این پروژه مشارکت کنند، به ناچار باعث تاخیر در آن شده است.

تلاش شرکت فولاد مبارکه برای جبران عقب ماندگی ها با برنامه ریزی دقیق، تسریع در اجرای این طرح و فرصت یافتن برای اجرای برنامه و به تولید رساندن پروژه در تاریخ تعیین شده قبلی. امکانات و تجهیزات اجرای پروژه نوراد 2 و این پروژه در اولویت فولاد مبارکه قرار دارد.

امروز فرآیند نورد گرم کارخانه فولاد مبارکه 2 در 3 شیفت و با تمام ظرفیت در حال انجام است تا برنامه ریزی لازم برای نصب تجهیزات در قسمت های مختلف این پروژه به صورت همزمان اجرا شود. .

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما