لیست نیم فصل به باشگاه ارسال خواهد شد


آفتاب نیوز :

در پی انتقاد جواد نکونام از شرایط جذب استقلال در ابتدای فصل در ماه های اخیر، این مربی بار دیگر در نشست خبری بازی استقلال مقابل هواداران به این موضوعات پرداخت.

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار با هواداران از صحبت های جدی اش با علی خطیر برای جذب بازیکن در نیم فصل خبر داد.

آبی پاشونی سرمربی استقلالی ها با اعلام این خبر به علی خطیر با بیان اینکه طبق شرایط تعیین شده برای استقلالی ها تا پایان فصل با همین بازیکنان ادامه خواهد داد، گفت: طی توافق با مدیرعامل باشگاه استقلالی ها باشگاه، اواسط فصل 3 یا 4 خواهد بود، باید یک بازیکن دیگر به ترکیب فعلی خود اضافه کنیم تا نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم.

آن طور که به نظر می رسد مدیرعامل و سرمربی تیم «استقلال» در هفته گذشته که علی خطیر به تمرین استقلال رفته بود، به توافق رسیدند که نکونام با همین تعداد بازیکن و شرایط هدایت تیمش را برعهده بگیرد. استقلال می تواند خودش را پیدا کند.

نزدیکان تیم استقلال به اطلاع می رساند که علی خطیر در روزهای گذشته چندین بار از تمرینات استقلال بازدید کرد و در گفت وگویی که با جواد نکونام داشت، قرار شد نکونام با همین بازیکنان و شرایط به میانه راه پیش برود. . فصل

البته در این بین اسامی تعدادی از بازیکنانی که جواد نکونام مد نظر جواد نکونام بود در اختیار علی خطیر قرار می گیرد تا شرایط مالی و درگیری آنها با اسپانسر باشگاه مطرح شود تا در صورت مهیا شدن شرایط، اقدامات اولیه انجام شود. گرفته شود. برای جذب مهره های لازم زمین چین جواد نکونام باید در نیم فصل فکری بکند. اما این موضوع به رعایت قرارداد نیز بستگی دارد. چرا که «استقلال» پیش از این با مشکل نهایی قرارداد برای جذب بلانکو مواجه شده است، اما فدراسیون و سازمان لیگ باید در این زمینه اقداماتی انجام دهند تا «استقلال» بتواند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما