علی خطیر در پشت صحنه مشکل خود با نکونام را فاش کرد

علی خطیر درباره شرایط فعلی استقلال گفت: خدا را شکر می کنم که آرام آرام آرام آرام به باشگاه استقلال می رسد. وقتی وارد یک سریال می‌شوید، طبیعی است که در حال حاضر چند مشکل اساسی داشته باشید. مشکلاتی که به وجود آمده، اشتیاق و علاقه افراد جدید برای پیوستن به باشگاه است. فضا سازماندهی شد. شاید این دوستان هنوز نمی خواهند استقلال به آرامش برسد. من و نکونام از ابتدا هدف موفقیت استقلال را داشتیم.

وی افزود: شاید بیشتر صحبت کردیم اما قطعا هدف اصلی ما موفقیت استقلال و هوادارانش نبوده و نخواهد بود. انشاالله سایر دوستان و هواداران و رسانه ها کمک کنند تا فضا آتش نگیرد. به این جو دامن ندهید و به آرامش کمک کنید.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: پرسیدند حق با من است یا نه، گفتم هر دو حق را دارم. از نظر خودم به عنوان مدیر باشگاه با محدودیت ها و مشکلات موجود سر راه هیچ مربی ای که بخواهد موفق و قهرمان شود نیستم. او بچه استهلال است و دوست دارد این موفقیت در استهلال برایش اتفاق بیفتد. ما هر دو حقوق داریم ما چنین مشکلی نداشتیم. نه من با نکونام مشکل شخصی دارم و نه نکونام با من.

خطیر در خصوص اینکه چرا زودتر این اتفاق نیفتاد، گفت: فکر می کنم در زمان خوبی اتفاق افتاد. آن زمان ما هم به موفقیت «استگلول» نگاه می کردیم. ما در مورد خیلی چیزها صحبت کردیم. از منشی و بزرگان تشکر می کنم که این فرصت را فراهم کردند تا این فضا را با هم به خوبی اداره کنیم. از حسن نیت دبیر و پیشکسوتان عزیز که همگی در سوگ استقلال بودند و خواهان بازگشت آرامش بودند کمال تشکر را دارم. هدف موفقیت استقلال است و خدا کمک خواهد کرد. نتیجه گیری و فرآیند فنی ما در مسیر درستی قرار دارد و می خواهیم این روند را ادامه دهیم.

وی گفت: خیلی ها نگران آرامش استقلال بودند. قرار ملاقات با پیشکسوتان در همان روز انجام شد، اما روز قبل منشی زنگ زد که این کار را انجام می دهیم. بوجواری به من و جواد زنگ زد. او قبلا هم با من و هم با جواد دوست است. بچه های محل بودند. نکونام هم خیلی به او احترام می گذارد. علی دبیر یکی از اسطوره های ورزش کشور است. همه ما حقوقی داریم او با شخصیت قهرمانانه اش از ما خواست که این مشکلات را حل کنیم. خیلی سریع اتفاق افتاد و صحبت های خوبی انجام شد. پس از آن در جلسه ای با پیشکسوتان موضوع به طور کامل حل شد.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما