سران سازمان به دلیل اجرای حمید صفت ساخت این سریال را متوقف کردند


آفتاب نیوز :

یکی از سریال هایی که در تاریخ سریال سازی نیمه تمام ماند; سریال طلاق ساخته ابوالقاسم طالبی است که فیلمبرداری سریال از سال 1397 آغاز شد. چندین بار به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. اما در نهایت این سریال به تولید خود ادامه داد. اما این پایان ماجرا نبود.

حمیدی صفت خواننده و ترانه سرای رپ یکی از نقش های اصلی این مجموعه تلویزیونی با نام موقت «طلق» به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی را بازی کرده است. گفته می شود حضور این خواننده باعث نشد رئیس سازمان با حضور این خواننده در سریال موافقت کند و ساخت این سریال از یک سو به خاطر حمید صفت و از سوی دیگر ادامه پیدا نکرد. بعد از آن. سرقت ابزار و تجهیزات نمایش فیلم.

دزدی از طلاق گرفته ها

در نیمه اول سال 1400 اعلام شد که 80 درصد از فیلمبرداری سریال به پایان رسیده است. در مرحله دوم سریال تعدادی از بازیگران تغییر کردند. زمان همان سال و زمانی که اعلام شد فیلمبرداری این سریال به پایان می رسد; دزدان به سینه موبیل و وسایل این مجموعه تلویزیونی حمله کردند و به گفته سازندگان این دزدی، آسیب های باورنکردنی به بازیگران سریال وارد شد. پیرو خاطرنشان کرد؛ این تجهیزات در یک دستگاه کامیون فوتون در منطقه فلاح تهران، میدان بهارون، خیابان بهارون جنوبی به سرقت رفته است.

اظهارات طالبی در برنامه هفت

سال 1401 بود که طالبی در برنامه تلویزیونی «هفت» درباره روند ساخت این سریال توضیح داد: مراحل ساخت این سریال تنها 47 ماه طول کشید، قرار بود در 17 ماه ساخته شود اما 47 ماه طول کشید. . این سریال قبلاً هفت سر اژدها نام داشت. به گفته طالبی، یک بار ویرایش شد و 75 قسمت به دست آمد، سپس ویرایشگر تغییر کرد و اکنون در حال ویرایش مجدد کار هستیم. نمی دانیم چند قسمت می شود اما قطعا 75 قسمت نیست.» این کارگردان گفت که بعد از پایان سریال پخش می شود اما یک سال است که کارگردان درباره سریال صحبت کرده است؛ خبری نیست. پایان سریال و نه خبر پخش آن در رسانه های کشور، شاید سرنوشت «طلاق» مانند «رعد» بهروز افهمی باشد.

هنوز مشخص نیست چرا سریال ادامه پیدا نکرد و چرا پخش نشد. اما برخی از مدیران سازمان در جلساتی که در بین سریال های تولید سیما برگزار می شد نام این سریال را مطرح کردند. این سریال برخلاف نامش به مسائل اجتماعی و اقتصادی می پردازد و مسائل اقتصادی اختلاس و ارتشاء را در بر می گیرد. از دیگر بازیگران این سریال می توان به مجیدی واشکنی، جعفر دهقان، محمدرضا دری، حمید گودرزی، شهرمی عبدلی، سروش طاهری، قطب الدین صدیقی اشاره کرد و ساخت این سریال که از آثار الاف محسوب می شود در این دوره است. . علی عسگری; رئیس سابق سازمان زندانی شد. اما وقتی جبلی به سازمان آمد از پشت صحنه سریال بازدید کرد.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما