خرید بک لینک دائمی قوی ضمانت عدم پنالتی️‍

ضرورت خرید بک لینک ، به این معنی نیست که هر لینک پولی عالی و بی خطر است. اگر این کار را بطور درست انجام ندهید ، سایت خود را دچار مشکلات زیادی می کنید و از چاله به چاه می افتید که برای بیرون آمدن از آن باید زمان و هزینه بسیار بالایی صرف کنید. همچنین ایمپرشن از ۳۱.۶K به ۳۱.۶K و نرخ کلیک از ۶.۷ درصد به ۷.۵ درصد رشد داشته است.

شک نکنید که موتور جستجوی هوشمند گوگل بسیار باهوش تر از این حرف ها بوده و بلافاصله تشخیص خواهد داد که شما قصد بالا آوردن یک وب سایت به کمک خرید بک لینک موثر را دارید. از آن جا که این کار به نوعی دستکاری نتایج گوگل تلقی شده، گوگل با این حرکت به شدت مخالف است و سعی در جریمه کردن خریدار بک لینک دارد که به این جریمه ها در اصطلاح حرفه ای «پنالتی» گفته می شود. به همین دلیل، بایستی بگوییم که در حقیقت این گونه بک لینک برای سایت شما هیچ سودی ندارد و تنها سود آن برای فروشنده بکلینک خواهد بود. بک لینک ها یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین فاکتور ها در تسریع و تثبیت روند سئو سایت شما هستند و می توان با استفاده از بک لینک، بعد از رعایت سئوی آن پیج از رقبای خود پیشی بگیرید.

شاید تصور کنید کارکنان گوگل زمان کافی برای بررسی همه سایت‌ها و صفحات و شناسایی سایت‌های فروش بک لینک ندارند؛ البته که این تصور تاحدودی درست است، اما الگوریتم خاصی برای کشف بک لینک‌ها به نام الگوریتم پنگوئن وجود دارد. این الگوریتم برای یافتن سایت‌های اسپم ساخته شده که راهی برای مبارزه با استفاده از روش‌های غیرطبیعی مانند دریافت بک‌لینک است. این الگوریتم در فاصله‌های زمانی مختلف از وب‌سایت‌ها بازدید می‌کند و درصورت وجود نشانه‌ای از لینک‌سازی اسپم یا سایر روش‌های غیرطبیعی، وب‌سایت را جریمه می‌کند.

این لینک‌ ها میتوانند به صورت طبیعی یا به صورت خریداری شده (پولی) باشند، بک لینک نقش مهمی در رتبه‌ بندی سایت‌ ها در موتورهای جستجو ایفا می‌کنند. هر چه کیفیت بک لینک های خریداری شده شما بیشتر باشد، احتمال بهبود رتبه و جذب ترافیک آلی بالاتر می‌رود. بک لینک (backlink) معمولاً inbound link یا incoming link (لینک ورودی به سایت) نامیده می‌شود. اگر این کار به صورت درست و از یک مجموعه معتبر انجام شود می‌ تواند نتایج بسیار عالی برای شما در پی داشته باشد. پس بهتر است با توجه به محتوای سایت خود یک بک لینک بسیار مناسب و عالی انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید. سپس می‌ توانید به راحتی جزو صفحات برتر گوگل شده و اطلاعات خوبی به دست بیاورید.

اصولا خرید بک لینک تعداد زیاد، مخصوصا برای وب سایت هایی که عمر زیادی ندارند بسیار برای گوگل شک برانگیز است! اما مثلا برای سایت قدیمی مثل دیجی کالا، خرید بک لینک با تعداد بالا هم مشکلی ندارد. بنابراین پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان به سراغ سایت های فروشنده بک لینک با پکیج هایی که تعداد لینک زیادی درون آن وجود دارد، نروید. یکی دیگر از اشتباهات رایج مخصوصا وقتی بودجه برای خرید بک لینک کم باشد، این است که سئوکار یا صاحب وب سایت، تصمیم به خرید رپورتاژ میگیرد. راستش را بخواهید خرید رپورتاژ باید با آنالیز قبلی سایت انجام شود و با توجه به گران قیمت بودن رپورتاژ، پیشنهاد نمیکنم اصلا بدون برنامه به سراغ آن بروید.

اگر قصد خرید بک لینک انبوه دارید شاید استفاده از وب سایت سئو ارزان برای شما مفید باشد. بله؛ بک لینک های درج شده در تمامی پکیج‌های لینک سازی به صورت دائمی هستند. در پکیج‌های انبوه خارجی، میزان پایداری بکلینک ها مطرح است و ممکن است در طول زمان یک‌سری از وبسایت ها از دسترس خارج شوند و یا بر اساس سیاست‌های خود، صفحات ایجاد شده جهت دریافت بک لینک را حذف کنند. به همین جهت در این پکیج‌ها تعداد بیشتری بکلینک نسبت به تعداد خریداری شده برای مشتریان ایجاد می‌گردد تا در صورت حذف تعدادی از بکلینک ها، بازهم به تعداد خریداری شده، بک لینک کسب شده باشد.

Pagerank  گوگل الگوریتمی است که برای پی بردن به اهمیت وب سایت های مختلف ، بک لینک ها را تجزیه و تحلیل می کند. همه وب سایت ها دارای یک Pagerank گوگل بین 0 تا 10 هستند که در آن 10 بهترین است. سایت هایی مثل facebook.com  یا google  یا توئیتر که بک لینک های بیشتری دارند ، پیج رنک 9 و 10 هستند. شما می توانید با ابزارهای مختلفی مثل وبسایت moz پیج رنک هر سایتی که قصد خرید بک لینک از آن را دارید را چک کنید. ویژگی های بک لینک های طبیعی را توضیح دادیم و نحوه خرید بک لینک های متنوع برای جلوگیری از جریمه توسط گوگل را آموزش دادیم. تا اینجا شما آموخته اید که ترکیب بک لینک های خود را چگونه انتخاب کنید.

بهترین سایت ها برای خرید بک لینک

رپورتاژ آگهی چیست؟ در این مقاله ابتدا تعریف دقیقی از رپورتاژ ارایه میکنیم و در ادامه مهمترین نکات در خرید رپورتاژآگهی را به شما معرفی میکنیم. تکنیک های کلاه خاکستری در واقع همان تکنیک های کلاه سیاه هستند ولی در اجرای آنها مواردی را رعایت میکنیم تا گوگل متوجه هدف ما و غیر واقعی بودن لینک ها نشود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم به سری مقالات سئو کلاه سیاه مراجعه کنید. اگر هنوز هم مفهوم بک لینک برایتان شفاف نشده است، توصیه می‌کنیم مقاله بک لینک چیست با دقت مطالعه کنید و سپس به سراغ ادامه این مقاله بروید. جهت اطلاع از مقالات، نوشته ها و آموزش های مرتبط با مبحث سئو به بخش مقالات سئو یا آموزش بهینه سازی سایت مراجعه کنید. صحت این جمله زمانی آشکار می شود که محتوای شما شامل برخی از ویژگی های مهم باشد.

  • مهم‌ترین روش تیم ویژه گوگل است که وظیفه گشت‌وگذار در اینترنت و شناسایی سایت‌های فروشنده لینک را دارند.
  • با اینکه همیشه با خرید محصولات و خدمات ارزان مخالفم، اما اگر روزی مجبورم کنند میان محتوای ارزان و بک لینک ارزان یکی را انتخاب کنم، قطعا انتخابم محتوای ارزان است!
  • بک لینک ها به عنوان یکی از عوامل مهم در سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) مطرح هستند، اما استفاده نادرست از آنها ممکن است به سایت شما آسیب بزند.
  • استفاده از لینک فالو، ارزش و اعتبار سایت مبدا را به سایت مقصد می رساند و به سایت شما کمک می کند تا نتیجه بهتری در صفحات گوگل داشته باشد.

با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید. یکی از بهترین شکل های خرید بک لینک، خرید بک لینک خارجی ، خرید رپورتاژ خارجی و لینکسازی در سایت های غیر ایرانی است. سئو روز سال‌هاست که حتی برای مشتریان غیرایرانی در سایت های خارجی لینک سازی و خرید بک لینک خارجی انجام می‌دهد. شما با استفاده از سرچ کنسول گوگل می‌ توانید به بررسی بک لینک ها بپردازید. این ابزار در دنیای دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملاً رایگان مورد استفاده قرار می‌ گیرد و جزو بهترین ابزار ها برای بررسی کیفیت بک لینک ها می‌ باشد. در نظر داشته باشید اگر خود در این زمینه هیچگونه سررشته و تجربه ای ندارید و نمی‌ دانید به چه صورت از سرچ کنسول گوگل استفاده کنید، می‌ توانید از کارشناسان با تجربه کمک بگیرید.

آقای الف می خواهد سایتش رو به صورت 100% اصولی و بدون بک لینک و تنها با مطالب خوب و خلاصه این معیارها بالا بیاورد. اما آقای ب می خواهد سایتی بالا بیاورد که سریعا به درآمد و پول تبدیل گردد. یعنی یک هفته پس از disavow کردن بک لینک ها، نمودار دوباره به حالت قبلی (البته قدی پایین تر باز می گردد.) یادتان نرود که این تنها یک آزمایش بود. چه بسا وب سایت های قدرتمندی که ضرباتی خورده اند و دیگر نتوانسته اند به قدرت قبلی خود و پیشتازی در رنکینگ گوگل باز گردند.

ایندکس سریع بک لینک

چرا که این وب سایت ها معمولا به سئو و بهینه سازی به وسیله خرید بک لینک هیچ اعتقادی نداشته و می خواهند به اصطلاح به صورت کاملا کلاه سفید عمل نمایند. یک بار سئوی داخلی برای همیشه ، بررسی ساختار صفحات سایت شما ، سئوی تکنیکال ، سرعت لود ، تمرکز صحیح بر روی کلمات کلیدی و هدف گذاری با دقت . سئو داخلی گام اول در سئو است که اگر به طور صحیح انجام نشود بالا آمدن سایت در گوگل غیر ممکن است . بهینه سازی سرعت لود ، سئو تکنیکال و تمامی این موارد در سئوی داخلی موثر هستند اما برای گرفتن بهترین نتیجه بررسی یک متخصص و داشتن همه موارد با هم میتواند شما را با سرعت از رقبا جلوتر ببرد .

خرید بک لینک به شما کمک می کند که کسانی که در گوگل دنبال خدمات شما می گردند را به سایت خود هدایت کنید. اگر به تنهایی بخواهید با سایت های قدیمی تر که تعداد بک لینک های زیادی دارند رقابت کنید ، عملا زمان زیادی به طول می انجامد. اما خرید بک لینک ، موجب می شود با صرف مقدار محدودی هزینه ، لینکهای قوی و معتبر، بدون هیچ دردسری دریافت نمایید. ضمن اینکه شرکتهای سئو ، تجربه و دانش بیشتری در این زمینه دارند و شما را از اشتباهات لینک سازی منع می کنند و امکان خطا و جریمه توسط گوگل کاهش می یابد. پس از آنکه هر نوع از لینک سازی را اجرا می کنید یا اقدام به خرید بک لینک های مختلف می کنید، در مراحل بعدی لازم است آنها را به صورت چند لایه ای قدرتمندتر کنید. وظیفه پکیج های بک لینک تقویتی نیز تقویت کردن بک لینک ها و رپورتاژهاییست که ایجاد کرده اید.

همچنین یک از مهمترین اقدامات سئو ، ایجاد یک پروفایل لینک متنوع و قدرتمند است. کسب بک لینک بیشتر( البته به شریط رعایت اصول لینک سازی ) به شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو مانند یاهو ، گوگل و بینگ رتبه بندی بالاتری داشته باشید. ما در طول فعالیت خود با خیلی از سئو کارها و وب سایتها فعالیت داشتیم که با توجه به نوع وب سایتهای موجود در پکیج، تاثیر خیلی مثبتی بر  روی نتایج گوگل داشتند و ما تصمیم گرفتیم برخی از آنها را در اینجا درج کنیم. کافیه فقط با ابزارهایی مثل ahrefs بررسی نمایید تا متوجه شوید که خبری از رپورتاژهای چند میلیونی و یا اجرای کمپین های رپورتاژهای خبری چند ده میلیونی نیست.

  • به همین جهت در این پکیج‌ها تعداد بیشتری بکلینک نسبت به تعداد خریداری شده برای مشتریان ایجاد می‌گردد تا در صورت حذف تعدادی از بکلینک ها، بازهم به تعداد خریداری شده، بک لینک کسب شده باشد.
  • اگر پاسخ سوالات شما در متن بالا نبود، می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و از طریق تلگرام، ایمیل و شماره تماس با ما ارتباط بگیرید.
  • “ما یک فرد را از شرکت مشتری ، معمولاً بنیانگذار ، مدیر عامل یا مدیر عامل شرکت می گیریم (اگرچه در واقع می تواند هرکسی باشد) و آنها را وادار می کنیم تا نظرات و نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف در اختیار ما قرار دهند.
  • قرار داشتن یک بک لینک باکیفیت در یک سایت خوب باعث می‌شود که کاربران جهت آشنا شدن با برند و کسب و کار تان روی آن کلیک کنند و وارد سایت شما شوند.
  • موتورهای جستجو شبکه وبلاگ‌های خصوصی را به عنوان یک فنیک منابع لینک‌های مصنوعی در نظر می‌گیرند و ممکن است وبسایت‌هایی که در این فعالیت شرکت می‌کنند را مجازات کرده و رتبه آن‌ها را کاهش دهند.

اگر نشریات زیادی وجود دارد که به آن محتوا اشاره می کنند ، خود را یک گوهر واقعی می دانید. سرعت در اینجا بسیار مهم است ، زیرا اکثر این نویسندگان مطالب زیادی ارائه می دهند. اگر از اولین کسانی هستید که پاسخ می دهید ، شانس بیشتری دارید که برای قطعه نهایی دیده شوید و انتخاب شوید. در صورت انتخاب ، به احتمال زیاد از طریق روزنامه نگار یا وبلاگ نویسی ایمیلی به شما اطلاع داده می شود که مقاله زنده است. منحصر به فرد – اگر سایت به شما مراجعه کند اما به رقبای شما مراجعه نکند ، امتیاز بیشتری خواهید گرفت.

شما با کسب بک لینک از یک صفحه وب معتبر در ازای پرداخت یک مبلغی، می توانید فرایند به دست آوردن لینک ها را سرعت بخشیده و اطمینان حاصل کنید که می توانید به سرعت در لیست نتایج موتور جستجو گوگل رتبه بالایی کسب کنید. متاسفانه بعد از جستجوی زیاد متوجه شدم سایت هایی که در بکوریتی بک لینک میفروشند، فقط بک لینک های موقت ارائه میکنند. این یعنی شما میتوانید تعداد دلخواه بک لینک از سایت مورد نظر را در مدت زمان 1 تا 12 ماه خریداری کنید. البته نمیگویم نمیتوان از اینها سایت ها اقدام به خرید بک لینک معتبر کرد، اما پیشنهاد میکنم در هنگام خرید بک لینک موقت و همینطور بک لینک های تعداد انبوه، حواستان را جمع کنید.

اما میدانید سایت بدون بک لینک نمیتواند رتبه خوبی کسب نماید؟ و یا در کلمه های رقابتی کسب رتبه و صفحه اول گوگل بدون بک لینک تقریبا غیر ممکن است. ابزارهای مختلفی برای نظارت بر بک لینک ها وجود دارد که به شما امکان می دهد تا بک لینک های خود را ارزیابی کنید. شما می توانید لینک های وب سایت خود با ابزار هایی نظیر سرچ کنسول، SEMRush ، Ahrefs و … شما می توانید از Google Search Console برای رشد سایت و دیدن بک لینک های  خود استفاده کنید، اما ممکن است این پروسه اندکی زمان بر باشد. اگر بک لینکی که سفارش می دهید بعد مدتی حذف شود، ضربه بسیار بزرگی به صفحه شما وارد می گردد. پس حتما با تحقیق قبلی اقدام به خرید کنید تا چنین مشکلاتی گریبان سایت شما نشود.

دسته دیگری از سایت ها ، فروشگاه اینترنتی هستند که بنا به نوع محصولات می توان آنها را دسته بندی کرد. اگرچه همه فروشگاه ها محصولات یکسانی را ارائه نمی دهند ، اما نوع کاربری سایت در خرید بک لینک اهمیت دارد. همچنین بیشتر سایت های فروشگاهی می توانند در انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، تفریحی ، ورزشی و… محصولات خود را تبلیغ نمایند و لینک دریافت کنند.

همچنین این مدت زمان به سطح رقابتی موضوع سایت شما و هزینه ای که انجام می دهید بستگی دارد. ما در مسیر بک‌لینک‌سازی که معمولا برای افراد سخت است همراه شما خواهیم بود. با عضویت در سایت، تمام قوانین و شرایط استفاده از خدمات جاب تیم را پذیرفته اید.

پیگیری بک لینک، چیزهای زیادی در مورد ارزش سایت به شما می گوید و بخش مهمی از استراتژی سئو سایت به شمار می رود. اگر بک لینک شما از یک سایت معتبر و با پیج رنک بالا باشد، قطعا تاثیر بیشتری روی سئوی سایتتان مشاهده خواهید کرد. همین امر باعث شده است که در سال‌های اخیر خرید بک لینک از سایت‌های قدرتمند با قیمت بالا بیشتر موردتوجه قرار گیرد. برای مدیران این سایتها خرید بک لینک از میان گزینه های بالا را پیشنهاد می دهیم. تمام این موارد از نظر کیفیت و اتوریتی چک شده اند و اعتبار بالایی نیز در گوگل دارند. این موارد در زمینه های مختلفی مثل آموزش سئو ، طراحی وب ، آموزش زبان خارجی ، نرم افزار ، دروس دانشگاهی و … هستند.

در صورتیکه در حین سفارش، استراتژی مناسبی را در نظر بگیرید، بدون شک احتمال اثرگذاری بک لینک ها افزایش خواهد داشت و می توانید خرید بک لینک طبیعی داشته باشید. لینک سازی در چند مرحله یا لینک سازی لایه ای بهترین و طبیعی ترین نوع لینک سازی می باشد که مطابق نقشه ها و مپ های متنوع و چند لایه ای ایجاد می شوند. چنانچه قصد دارید با این متد به طور کامل آشنا شوید پیشنهاد می کنیم به صفحه لینک سازی چند مرحله ای مراجعه نمائید.

چنانچه درباره سئوی کلاه سفید سوالی دارید، حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان وبسیما پاسخ‌گوی شما باشند. بهینه‌سازی سرعت، تجربه کاربری، لینک‌سازی داخلی و خارجی از جمله این موارد است. ابتدا مطمئن شوید که سایت شما در بهترین شرایط ممکن است و سپس به سراغ خرید بک لینک بروید. میتوانید برای ساخت بک لینک های خوب و رایگان از طریق شبکات مجازی و سرویس های بلاگ و وبلاگ اقدام نمائید.

  • یکی از بهترین شکل های خرید بک لینک، خرید بک لینک خارجی ، خرید رپورتاژ خارجی و لینکسازی در سایت های غیر ایرانی است.
  • مزیت بهبود رتبه در گوگل به نسبت سایر تبلغات این است که مشتریانی که به دنبال خدمات شما هستند مخاطب شما هستند نه کسانی که نیازی به محصولات شما ندارند.
  • هرچه دامنه های بیشتری به سایت شما لینک شوند، اعتبار بیشتری در گوگل کسب می کنید.
  • هزینه می تواند زمانی باشد که شما برای به روزرسانی وب سایت خود کنار می گذارید؛ به عنوان مثال شما به جای خرید بکلینک از سایت های پر از محتوا و به روز، می توانید چند سال به صورت مرتب سایت را به روز کرده و بازدید کننده جذب کنید.
  • پس از فعال شدن محتوا ، می توانید با وبلاگ نویسان یا روزنامه نگارانی که به محتوای قدیمی پیوند داده اند تماس بگیرید تا از نسخه به روز شده شما مطلع شوند.

لطفاً دقت داشته باشید که تحلیل دقیق تر تمامی مستندات به نوع سایت، موضوع فعالیت سایت، میزان محتوای سایت و بسیاری از موارد دیگر وابسته است که سعی گردیده، بهترین و واضح ترین تحلیل خدمت شما ارائه گردد. در نهایت باید دقت داشته باشیم که مهم ترین نکته، بک لینک سازی طبیعی است. در حال حاضر، تیم سئوسل چندین پکیج متنوع جهت خرید بک لینک را خدمت شما ارائه می‌نماید که می‌توانید با توجه به شرایط و وضعیت سایت خود و استراتژی که مدنظر دارید از یکی یا همه آنها استفاده نمائید. وقتی الگوریتم های گوگل تعداد و کیفیت سایت هایی که به سایت شما لینک داده اند را ارزیابی می کند، تعداد بالا و باکیفیت بودن آنها نشان می دهد که محتوای شما دارای ارزش است، بنابراین می توانید رتبه بالاتری در نتایج جستجو کسب کند.

بهتر است قبل ساخت بک لینک حتما به نوع url های خود دقت کنید برای همین مطالعه تفاوت لینک‌ فالو (follow) و نوفالو (nofollow) و تاثیر آن در سئو برای شما ارزشمند است. فرض کنید که بیماری برای درمان به یک پزشک قلب مراجعه کرده و پزشک او را به یک پزشک متخصص‌تر ارجاع می‌دهد. در چنین شرایطی بیمار به‌خاطر اعتباری که از پزشک اول دریافت کرده است، به پزشک دوم اعتماد می‌کند. اگر میخواهید هر دو پلن رپوتاژ ویژه رایاطرح را یکجا داشته باشید میتوانید در پلن 3 با قیمتی بی نظیر این سرویسها را یکجا سفارش دهید.

این لینک‌ها به گوگل نشان می‌دهند که وبسایت شما چقدر ارزشمند است و در فضای وب چه اعتباری دارد. از این رو، موتور جستجوی گوگل در تعیین جایگاه سایت شما در نتایج جستجوی خود به بررسی بک لینک‌های شما می‌پردازد. در تصویر زیر وب سایتهای مناسب خرید بک لینک برای سایت های ورزشی را مشخص نموده ایم.

به خصوص برای مشاغل کوچک یا استارتاپ ها ، به دست آوردن چنین نوع تأییدیه فوق العاده دشوار است. اما اگر می خواهید عملکرد SEO خود را افزایش دهید ، باید اطمینان حاصل کنید که بطور پیوسته بک لینک با کیفیت بالا به وب سایت خود ، بهتر و سریعتر از رقابت خود کسب می کنید. پس به جای کمیت و تعداد بک لینک های دریافتی تان، توصیه می کنیم کیفیت لینک های دریافتی را ملاک ارزیابی و تصمیم گیری های خود قرار دهید. با اینکه همیشه با خرید محصولات و خدمات ارزان مخالفم، اما اگر روزی مجبورم کنند میان محتوای ارزان و بک لینک ارزان یکی را انتخاب کنم، قطعا انتخابم محتوای ارزان است! چراکه در نهایت اگر متوجه شوم این محتوا هیچ بازدهی نداشته و کیفیتش پایین است، آن را با محتوای خوب جایگزین میکنم. مطمئن باشید خرید این بک لینک های بی ارزش، گوگل را نسبت به شما حساس کرده و حتی ممکن است جریمه تان کند.

چرا که لینک سازی توسط این پکیج ها به صورت ترکیبی و جامع انجام می شود. این پکیج ها با خرید بک لینک انبوه برای سایت تفاوت دارند و به صورت تدریجی و در طی یک زمان مشخص اجرا می شوند و جزو قوی ترین پکیج های لینک سازی به شمار می روند و یک استراتژی مشخص و بهینه برای اجرای لینک سازی پیاده سازی می شود. در صورتی که قصد دارید تمامی مراحل ۰ تا ۱۰۰ لینک سازی بر عهده سئوسل باشد می توانید یکی از این پکیج ها را سفارش دهید. رپورتاژ آگهی که یکی از بهترین بک لینک دائمی محسوب می شود، علاوه بر طبیعی، سالم و بی خطر بودن می تواند از نظر گوگل هم ایده آل محسوب شود. رپورتاژ یعنی یک وب سایت در یک مقاله یا محتوای منتشر شده به سایت شما لینک دهد.

برای مثال، یک بک لینک از یک وب سایت بسیار معتبر مانند دیجی کالا یا بی بی سی ، حتی از صدها بک لینک از وب سایت های اسپم و با کیفیت پایین، «اعتبار و ارزش» بالاتری خواهد داشت. نوع دیگری از بک لینک ها به شبکه pbn  معروف هستند و چون معمولا ساخت چنین شبکه ای زمانبر است ، بهتر است از سایر وبسایت ها خرید بک لینک pbn را انجام دهید. در حقیقت شما از سایت های مرحله یکی مانده به آخر لینک می گیرید و سایت هایی که به وبسایت شما بک لینک می دهند ، خود از چندین وبسایت دیگر لینک گرفته اند و هرچه این زنجیره بلندتر باشد ، کیفیت و قدرت لینک دریافتی بیشتر است. خرید بک لینک از دامنه های مختلف ، البته از دامین های معتبر و قوی ، بسیار مطلوب تر از وقتی است که شما فقط از یک سایت لینک بگیرید.

در پکیج‌های انبوه خارجی چندبار پروسه live check انجام می‌شود و لینک‌های نابود شده جایگزین می‌گردد. خرید بک لینک بهبود قابل توجهی در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) شما خواهد داشت. بک لینک‌ها ارتباطاتی هستند که از سایت‌های دیگر به سایت شما ارجاع می‌دهند. این ارجاعات می‌توانند توانایی شما در رتبه‌بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو را بهبود بخشند. خرید بک لینک به معنای خرید بک لینک‌هایی است که قبلاً برای سایت شما ایجاد شده‌اند. رایا مارکتینگ یک مجموعه بسیار حرفه‌ ای و معتبر در این زمینه می‌ باشد که می‌ تواند افراد زیادی را یاری کند.

ما در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تخصص داریم. اگر مایلید بدانید خدمات ما چگونه می تواند باعث دستیابی شما به اهداف تجاری کسب و کارتان بشود با ما تماس بگیرید. به همین دلیل است که گوگل راه های متعدد دیگری برای تعیین ارزش نسبی ارائه شده توسط یک وب سایت دارد. به طور کلی، گوگل می خواهد به وب سایت هایی که معتبر تلقی می شوند پاداش دهد.یکی از راه‌هایی که گوگل می‌داند کدام وب‌سایت‌ها قابل اعتماد هستند، تأییدیه‌های سایر وب‌سایت‌ها است.

  • بنابراین پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان به سراغ سایت های فروشنده بک لینک با پکیج هایی که تعداد لینک زیادی درون آن وجود دارد، نروید.
  • راستش از قبل هیچ آشنایی با سایت linkfars نداشتم و آن را از بعد از چند دقیقه جستجو در گوگل پیدا کردم.
  • آیا میدانید سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای مهم سئو و رنکینگ گوگل است؟ افزایش سرعت بارگذاری سایت باعث میشود گوگل امتیاز ویژه ای برای سایت شما قائل شود.
  • می توانید به دنبال وب سایت هایی با پیوندهای خراب باشید و منابع مربوطه را در وب سایت خود پیدا کنید که ممکن است به جای آن پیشنهاد کنید.
  • وظیفه پکیج های بک لینک تقویتی نیز تقویت کردن بک لینک ها و رپورتاژهاییست که ایجاد کرده اید.

همچنین می‌توان به صورت هم‌زمان بر روی صفحات مختلف سایت با کلمات کلیدی متفاوت بک لینک ساخت. ثبت بک لینک ها به صورت ساخت اکانت در فروم، مقاله، کامنت‌گذاری، Document Sharing ها، ویکی، Web 2.0، سایت‌های ویدیو و … می‌باشد. با این وجود، همواره باید به خرید بک لینک‌ها با دقت و احتیاط نسبت بدهید.

هرچه سایت شما از نظر Google قابل اعتمادتر باشد، رتبه شما نیز بهتر خواهد بود. برای اینکه کیفیت بک لینک های دریافتی را تجزیه و تحلیل کنید می‌توانید از ابزارهای مختلفی استفاده سفارش بک لینک کنید. در این قسمت بهترین و کاربردی ترین ابزارها را جهت بررسی بک لینک ها به شما معرفی می‌کنیم. مهم‌ترین ابزار گوگل برای مقابله با لینک‌سازی غیرطبیعی الگوریتم پنگوئن است.

در این سایت پکیج سوم (به استناد به نوشته های خود سایت) بک لینک دائمی ارائه میکند. همچنین میتوانید رپورتاژ از این سایت خریداری کنید که از بابت دائمی بودن لینک ها خیال شما راحت باشد. هم چنین خرید بک لینک خارجی، پدیده دیگری است که این روزها با آن مواجه هستیم. شاید بسیاری از سایت ها را ببیند که در صدر نتایج گوگل قرار داشته اما بک لینک های خارجی و اسپم دارند. ما با اتکا بر تجربه خود می گوییم که این سایت ها در نتایج گوگل ماندنی نخواهند بود! ممکن است برای مدت خاصی اوج بگیرند اما دیر یا زود دوباره سقوط خواهند نمود.

لذا اگر به دنبال خرید بکلینک با کیفیت هستید، می توانید برای خدمات سئو سایت خود روی کمک ما حساب کنید. سئو پروسه‌ای زمان‌بر است و تاثیر بکلینک ها نیز از این قاعده پیروی می‌کند. جهت مشاهده تاثیر لینک سازی انجام شده حداقل به یک‌ماه زمان احتیاج است. این لینک‌ها می‌بایست توسط گوگل شناسایی شوند و پس از آن منتظر تاثیر آن‌ها در رتبه کلمات خود در گوگل باشید. از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، وبسایت‌هایی با دامنه‌های با اعتبار بالا، محتوای مفید و دسترسی وسیع، می‌توانند برای بهینه سازی سئو موثرتر باشند.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما