آخرین وضعیت جاده ترافیک چیست؟


آفتاب نیوز :

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی کشور حاکی از وجود محور چالوس از جنوب به شمال بین بیلقان به سرودر و تردد از شمال به جنوب در محورهای مایانک و آنورک و محور هراز در شمال است. در جنوب منطقه کلارد و بایجان.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، تردد خودروها در محور فیروزکوه، بزرگراه تهران – شمال و بزرگراه قزوین – رشت (برگشت) عادی است. در حالی که محورهای چالوس، هیراز و فیروزکوه در ارتفاعات دارای بارش باران و مه است، در محور تهران – شمال بارندگی و در محور قزوین – رشت اختلال جوی وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، تردد خودروها در محور قزوین – کرج – تهران در محدوده مهرشهر و حد فاصل پایانه شهید کلونتری تا پل کلک سنگانی است.

آخرین وضعیت جوی حاکی از بارش باران در برخی مناطق گیلان، مازندران، گلستان و سمنان و در برخی مناطق خراسان رضوی، کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد و گرد و خاک است.

همچنین محور غیر شریانی محور جاخان – زرآباد بسته است.

بر اساس این گزارش، محور چالوس در منطقه مازندران از مورخ 2 مهر لغایت 3 آبان از ساعت 18 الی 16 روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته (به استثنای روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، تعطیلات رسمی و همچنین ایام قبل و بعد (از تعطیلات چند روزه) به دلیل بهره برداری از کارگاه، راه مسدود و تردد از محورهای جایگزین خراز و فیروزکوه انجام می شود.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما