دیزل ژنراتور قیمت خرید نحوه انتخاب مشخصات فنی کاتالوگ

الکترونیک حساس در ماژول کنترل نمی تواند مستقیماً جریان های زیاد حاصل از ترمینال های دینام را کنترل کند. به طور معمول ترانسفورماتورهای جریان ، جریان را برای پایش به محدوده صفر تا ۵ آمپر تبدیل می کنند. مشکلات وایرادات این بخش خراب شدن قطعات برقی، مشکل در استارت و تایمرها هستند.

دیزل ژنراتور

در اندازه‌های در حدود ۵۰ مگاوات و بالاتر، یک توربین گازی با سیکل باز در حالت بار کامل، نسبت به مجموعه ای از موتورهای دیزلی (با هزینه سرمایه‌گذاری مشابه) کارآمدتر بوده و ساختار فشرده تری دارد. اما برای استفاده‌های معین در حالت بار جزئی، حتی در این سطح از قدرت، مجموعه دستگاه‌های دیزل بعضی مواقع به علت بازده بالاترشان، به توربین‌های گازی سیکل باز ترجیح داده می‌شوند. علاوه بر این اطلاعات بسیار دقیقی در خصوص راهنمای خرید ژنراتور و قیمت آن به دست خواهید آورد.

کاربرد دیزل ژنراتور و موتور دیزلی

برخلاف موتور بنزینی ، موتور دیزلی از گرمای فشرده سازی برای اشتعال و سوختن سوختی که به محفظه تزریق تزریق شده استفاده می کند. دیزل ژنراتورها از ترکیبی از یک ژنراتور الکتریکی و یک موتور دیزل برای تولید برق استفاده می کنند.

دیزل ژنراتور

روش اتوماتیک به وسیله ماژول سنکرون‌کننده اتوماتیک و روش دستی توسط اپراتور انجام می‌شود. دیزل ژنراتور باید توان مورد انتظار را به‌صورت مطمئن و بدون اینکه آسیبی ببیند، تأمین کند. یک ژنراتور ممکن است به‌عنوان جایگزین در هنگام قطعی برق به کار بیفتد و تنها چند ساعت در سال روشن باشد. همان ژنراتور ممکن است به‌عنوان مولد اصلی به‌کار گرفته شود و به‌شکل پیوسته روشن باشد.

دیزل ژنراتور اف جی ویلسون

بنابراین، رودولف دیزل در اختراع خود تغییر ایجاد کرد و درنهایت از موتور او مشخصات دیزل ژنراتور در سال 1904 در نیرو دریایی کشور فرانسه بر روی زیردریایی ها استفاده شد.

این امر باعث می‌شود که هزینه‌های عملیاتی کاهش یابد و در مجموع، استفاده از دیزل ژنراتورها اقتصادی‌تر باشد. دیزل ژنراتور ها دارای ساختاری محکم و مقاوم برای استفاده در محیط‌های سخت هستند. آن‌ها می‌توانند با شرایط آب و هوایی مختلف مانند باران، برف، گرد و غبار و حتی دمای بسیار بالا یا پایین سازگاری داشته باشند.

عدم خراب شدن دستگاه و عمر طولانی سیستم

سازندگان مطرح دیزل ژنراتور پکیج های خود را به صورت روتین و با یک مشخصات ثابت تولید می نمایند. در این حالت هرگونه اصلاح و تغییر به صورت کاملاً سفارشی مطرح گردد و در نتیجه با بالا رفتن قیمت ها هرگز مقرون به صرفه نخواهد بود. البته موضوع فوق در شرایطی است که آن سازنده مطرح، حاضر به قبول چنین کاری گردد، که معمولاً این اتفاق رخ نمی دهد.

زمانی که قطعی برق رخ داده است، دیزل ژنراتورها می‌توانند به طور پیوسته انرژی الکتریکی را تأمین کرده و نیازهای برقی را برآورده کنند. از دیزل ژنراتور به عنوان منبع تامین برق اضطراری، هنگام قطعی برق شهری در اماکنی مانند بیمارستان ها، دیتاسنترها، فروشگاه ها یا ساختمان های مسکونی و اداری استفاده می شود. همچنین این دستگاه های مولد برق هنگامی که دسترسی به برق شهری میسر نیست نقش بسزایی دارند و به عنوان منبع تامین برق دایم درصنعت، کشاورزی و راه سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

این شرکت در مدت زمانی کوتاهی به یکی از بزرگترین و معتبرترین کمپانی های کوپله ژنراتور در اروپا تبدیل شود. این کمپانی خود تولید کننده دیزل ژنراتور نمی باشد و به کوپله موتور و ژنراتورهای دیگر شرکت ها از جمله پرکینز و لروی سومر می پردازد.

دیزل ژنراتور

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما