آموزش لینک سازی خارجی انواع و روش های لینک سازی حرفه ای

سئو خارجی ( off-page SEO) به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که خارج از سایت خودمان انجام می‌دهیم ولی بر سئو سایت و جایگاه ما در نتایج جستجو تاثیرگذار هستند. سئو خارجی می‌تواند دایره گسترده‌ای از اقدامات را شامل شود ولی بیشتر با فرآیند لینک سازی و مدل‌هی مختلف آن شناخته می‌شود. گوگل ارزش زیادی برای محتوای کاربردی و دست اول قائل است ولی سایت‌های زیادی در اینترنت داریم که با ارائه چنین محتوایی همچنان جایگاه مناسبی در نتایج جستجو ندارند.

کافیست با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۷۰۴۰۰۰ تماس بگیرید و یا از طریق فرم درخواست مشاوره اقدام نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس گیرند. در لینک سازی مصنوعی سئو کاران به تولید بک لینک به صورت مصنوعی میپردازند تا با تولید بکلینک های خارجی سایت خود را به سرعت در نتایج اول گوگل برسانند . با این حال توجه کنید که این روش لینک سازی مصنوعی بوده است که از نظر الگوریتم گوگل پنگوئن تقلب محصوب میشود که این الگوریتم پنگوئن اگر به سایت شما شک کند باعث پنالتی شدن سایت شما میشود . گوگل همیشه سعی دارد بهترین سایت‌ها و نتایج را در اختیار کاربر قرار دهد. توجه داشته باشید که لینک سازی مصنوعی از روش های سئو کلاه خاکستری است و باید خیلی مراقب عواقب آن باشید. جالب است بدانید که شما می توانید به راحتی با فعالیت در این حوزه به درآمدهای عالی و باورنکردنی دست پیدا کنید.

  • آموزش ahref را می توانید در این دوره به صورت تخصصی به همراه آموزش ابزار moz مشاهده کنید.
  • شما نیز می توانید در کنار سایت خود، وبلاگ داشته باشید و به تولید محتواهای مختلفی متناسب با کسب و کار خود بپردازید.
  • زمانی‌که صفحه ای را با 301 ریدایرکت می‌کنیم، باید لینک‌هایی که از صفحات دیگر به این صفحه لینک شده‌اند را اصلاح کنیم تا ربات های گوگل را در مسیرهای طولانی سرگردان نکنیم.
  • با پیدا کردن این بک لینک‌ها می‌توانید موارد نامعتبر را حذف کرده و نتیجه منفی را از سایت خود دور کنید.

کسب لینک از سایر سایت‌ها، در سریعترین زمان بیشترین تاثیر را بر رتبه ما به ویژه در یک عبارت خاص (انکرتکست استفاده شده) می‌گذارد و به همین دلیل محبوبیت بالایی در میان متخصصین سئو دارد. اثرگذاری سوشال سیگنال فراتر از آگاهی بوده و در صورتیکه ما فعالیتی مستمر در جامعه‌ای از مخاطبین دست‌چین شده داشته باشیم می‌تواند به بهبود رتبه نیز کمک کند. در این روش شما باید تمام کلمات کلیدی سایت خود را برسی کنید , اگر هر کلمه کلیدی , صفحه هدف مربوط به خودش را نداشته باشد برای ان ها باید یک صفحه جدا بسازید . استفاده از  این روش در منوی سایت های فروشگاهی بسیار مهم است به طور مثال سایتی که فروشگاه قالب وردپرس است باید در منوهای خود از کلمه کلیدی انواع قالب وردپرس استفاده کند. لینک سازی خارجی که در اصطلاح به ان بکلینک گفته میشود لینک هایی هستند که به یک دامنه اشاره میکنند .

اما با همه نکات بیان شده تا به اینجا، باید توجه داشته باشید که استفاده از لینک سازی مصنوعی نیز می‌تواند با توجه به شرایطی مفید واقع شود. بسیاری از حوزه‌ها، دارای فروم‌ها و انجمن‌های آنلاینی هستند که به صورت تخصصی روی یک حوزه تمرکز می‌کنند. این کار به افزایش آگاهی از برند شما کمک می‌کند و پیشنهاد می‌کنیم تا حتما لینک وب‌سایت خود را در پروفایل خود قرار دهید تا افراد را جذب کنید.

لینک های خارجی در سئو چه اهمیتی دارند؟

سعی کنید این عملیات را در سایت هایی انجام دهید که ماهیت و کاربری آن ها مرتبط با حوزه کاری خودتان باشد. این ویژگی باعث خواهد شد تا تاثیرگذاری لینک سازی از نوع خارجی سریع تر انجام شود. اگر کمی جستجو کنید، سایت های ایرانی و معتبری را پیدا خواهید کرد که اعتبار دامنه و صفحه خوبی دارند و عمده فعالیت آنها در زمنیه تولید محتوا و وبلاگ است.

لینک را می‌توان به عنوان یک زنجیر دانست که می‌تواند یک صفحه از سایت را به یک صفحه دیگر متصل کند. یعنی وقتی کاربر روی یکی از آن‌ها کلیک می‌کند، می‌تواند از آن صفحه خارج شده و وارد صفحه دیگری شود. لینک سازی یا لینک بیلدینگ ( Link Building ) به مجموعه اقداماتی گفته می‌‌شود که برای بالا بردن تعداد و کیفیت لینک‌‌های ورودی به یک صفحه از وب سایت انجام می‌‌شوند. لینک سازی خارجی و سئو داخلی حرفه ای سایت ، مشاوره در چینش سایت به بهترین سبک ممکن و بررسی صفحات شما تخصص ماست. در نظر داشته باشید که انتشار پست مهمان، چیزی متفاوت و اگر چه شبیه به خرید و انتشار رپورتاژ آگهی بوده و می‌توان از آن به عنوان یکی از روش‌های لینک سازی خارجی و دریافت بک لینک، نام برد.

مطمئن شوید اطلاعات دوره ای که درآن شرکت میکنید نه تنها از متون ترجمه شده بلکه از تجربه عملی مدرس در اختیار شما قرار گرفته باشد. یکی از اهداف سئولایت ارائه آموزش های کاربردی سئو و پرهیز از گزافه گویی در آموزش ها می باشد. سئولایت جامعه هدف خود را سئوکاران متوسط و حرفه ای می داند و به همین دلیل تا حد امکان در دوره های خود از مطرح کردن مباحث ابتدایی خودداری کرده است. بدین منظور دوره های تهیه شده شامل تکنیک های سئوی فوق حرفه ای بوده که به ندرت در فضای وب دیده می شود. لازم به ذکرست بعضی از این تکنیک ها منحصر به فرد بوده و نمی توان آن را در سایت آموزشی دیگری پیدا کرد. اگر میخواهید لینک سازی حرفه ای و تخصصی یاد بگیرید و برای وبسایت خود بکلینک های با کیفیت دریافت کنید حتما فیلم زیر را ببینید.

دامنه رنک دار و آتوریتی دار رتبه بسیار بهتری در نتایج گوگل نسبت به دامنه های جدید و بدون رنک دارند. به هیمن خاطر با دامنه رنک دار و رند کسب و کار شما حداقل چند ماه و یا چند سال جلو خواهد افتاد. اگر سایت تان فارسی هست بهترست برای تاثیر بیشتر در سایت های فارسی لینک سازی کنید.

این روز‌ها، کسب و کار‌های مختلف در رقابتی بزرگ قرار گرفته‌اند تا بتوانند مشتریان زیادی را از طریق وب سایت‌های… بسیاری از حوزه‌های کسب‌وکار، دارای دایرکتوری هستند که با درج اطلاعات خود در آن می‌توانید به سایت خود لینک بدهید و کاربران هدف خود را جذب کنید. دایرکتوری‌ها، سایت‌هایی هستند که اطلاعات کسب‌وکارهای مختلف را یک جا جمع می‌کنند و به کسانی که به دنبال آن هستند ارائه می‌دهند. دلیل سخت بودن اجرا این است که مردم بیش از حد روی نتیجه نهایی تمرکز می کنند، یعنی دریافت بک لینک به صفحات خود.

نمونه کار طراحی سایت سیگنال ادز

این دوره با توجه به آخرین تغییرات گوگل ضبط شده است و نکات لازم و مهم در دوره بیان شده است. برای استفاده از دوره باید با مباحث سئو آشنایی مناسبی داشته باشید که آموزش سئو رایگان ما را ابتدا می توانید ببینید. شبکه‌های فضای مجازی موجب ایجاد تحولی عظیم در بازاریابی شده‌اند و می‌توانند تبلیغ کننده‌هایی عالی برای محتوای سایت شما باشند.

  • یادم می‌آید در یکی از پروژه‌ها کارفرما با دیدن پست‌های آموزشی در اینستاگرام اقدام به خرید بک لینک از سایت ایسنا کرده بود و به یکباره لینک جدید به سمت سایتش اشاره کرده بود.
  • قبل از تعریف دقیق لینک سازی داخلی و خارجی باید با انکر تکست anchor text آشنایی داشته باشید.
  • البته این روش با همه هزینه‌ها و ریسک‌هایی که به دنبال دارد همچنان مورد استفاده گروهی از فعالین حوزه سئو و سایت‌های بزرگ قرار می‌گیرد.

این لینک‌ها که برخلاف لینک سازی داخلی، خارج از یک سایت قرار داشته و دو مقصد کاملا متفاوت با آدرس‌های مختلف دارند، به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرند و یکی از مهم ترین گام های سئو خارجی است. سلام دوست عزیز
این تکنیک پیشنهادی برای ایجاد جزیره های محتوایی در سایت است ولی به این معنی نیست که در همه سایت ها پیاده سازی شده باشد. اگر مدل کدنویسی سایت دیجی کالا را بررسی کنید متوجه خواهید شد که این منوی گسترده تنها به کاربر نمایش داده شده و برای ربات های گوگل در دسترس نیست. در واقع با این کار لینک سازی داخلی سایت را مدیریت کرده و ارتباط معنایی صفحات را برای گوگل مشخص میکنیم. سلام دوست عزیز
1- بله، اگر شما به یک صفحه از سایت خود لینک ندهید یا با عبارت اشتباهی لینک سازی کنید بر جایگاه آن تاثیر منفی خواهد داشت.

لینک کردن دیگر وب سایت‌ها تا زمانی مفید است که محتوایی که به آن ارجاع می‌دهید مرتبط با محتوای شما باشد و متعلق به سایت‌های معتبر باشد. فرق لینک سازی خارجی با لینک سازی داخلی در این است که یک لینک خارجی فرد را به دامنه یا وب سایت دیگری منتقل می‌کند، در حالی که لینک داخلی کاربر را به صفحه‌ی دیگری از خود سایت شما هدایت می‌کند. ثابت شده است که لینک سازی خارجی می‌تواند بسیار بیشتر از لینک سازی داخلی به کار شما بیاید و رتبه‌ی شما را هنگام سرچ بالاتر ببرد. استراتژی لینک سازی خارجی، یک برنامه حاصل از تحلیل های مختلف است که در آن چگونگی لینک سازی خارجی مبتنی بر اهداف کسب و کار و شرایط آن مشخص می شود. در این برنامه جزییات مواردی همچون چه زمانی بهترین زمان لینک سازی خارجی است، چه روشی برای ساخت لینک خارجی خوب است، چگونه لینک خارجی بسازیم، کجا لینک خارجی بسازیم و… موضوع دیگری که در این میان اهمیت پیدا می‌کند، تولید بک لینک‌های سمی به سمت سایت شما است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. با این حال، به نظر می رسد که اکثر مردم نمی توانند فرآیند ساخت لینک را درست انجام دهند. برای ورود به ساختمان‌های بزرگ چندین درب ورود و خروج در نظر گرفته می‌شود، طبقات مهم‌تر نیز تعداد راه‌های ورود و خروج متفاوتی دارند.

به این ترتیب مخاطبان یک سایت از یک عده به چندین و چند قشر مختلف افزایش می‌یابد. این موضوع می‌تواند بازدید و فروش یک سایت را تا میزان زیادی افزایش دهد و موجب بهبود روند رشد یک سایت بشود. البته باید توجه داشته باشید که این مزایا در صورت استفاده صحیح و کامل از راهکارهای لینک سازی به شکل خارجی ممکن بوده و با استفاده از هر راهکاری ممکن است به نتیجه نرسد. پس برای استفاده از این مزایا، به اصول و قواعد بیان شده دقت کافی را داشته باشید. برای این کار لازم است تا در ابتدا تمامی بک لینک‌های خود در سایت‌های مختلف را پیدا کنید. با پیدا کردن این بک لینک‌ها می‌توانید موارد نامعتبر را حذف کرده و نتیجه منفی را از سایت خود دور کنید.

به زبان ساده تر می توان گفت کلمات انتخاب شده و لینک شده را anchor text می گویند. کلماتی که به‌طور معمول در متن با تغییر رنگ همراه هستند و یا خطی به عنوان جلب توجه و مهم تر جلوه دادن کلمه زیر کلمه می افتد انکر تکست ها هستند و با کلیک کردن روی آن به صفحه ی جدیدی می رویم. با افزایش رقابت در کسب‌وکار آنلاین، دیگر سئو داخلی به تنهایی کافی نیست و برای کسب رتبه‌های برتر در گوگل، نیاز است تا لینک‌سازی خارجی را به صورت اصولی و دقیق انجام دهید تا بتوانید جایگاه‌های برتر را در گوگل به دست آورید. اما این مطلب به این معنی نیست که باید تعداد مشخصی در هر مقاله لینک داخلی داشته باشیم. در واقع بهترین فرمول برای انتخاب تعداد لینک های داخلی در صفحه، توجه به رضایت مخاطب و تعداد مقاله های مرتبط سایتتان است.

2 و 3- مشکلی برای تکرار گزینه های منو در فوتر نیست ولی دقت کنید که لینک های این بخش کمترین ارزش و تاثیر را در سئو سایت شما دارند. کلیه سوالات شما به صورت کاربردی و همراه با مثال های تکمیلی در کارگاه آموزش لینک سازی پاسخ داده شده است. تکنیک مرزبندی به ما کمک می‌کند تا لینک‌سازی داخلی تنها میان صفحاتی که از نظر موضوعی با هم ارتباط دارند انجام شود. در این روش در منوی اصلی سایت تنها به دسته‌بندی‌های اصلی لینک داده و از صفحه هر دسته‌بندی لینک‌سازی داخلی به صفحات زیر دسته و محصولات و مقالات مرتبط با آن انجام می‌شود. زمانی‌که کاربر به یکی از این زیردسته‌ها وارد می‌شود در سایدبار یا محتوای صفحه به دسته مادر و دسته‌بندی‌های مرتبط با آن دسترسی خواهد داشت. شبکه های اجتماعی از محبوبیت زیادی برخوردارند و ایجاد پروفایل در آن‌ها، می‌تواند ترافیک بیشتری را به سمت سایت شما هدایت کند.

اما گوگل این استراتژی‌های غیرطبیعی را شناسایی می‌کند و با پنالتی کردن سایت شما، ضرری پر هزینه4 به سایت شما متحمل می‌کند. این یعنی لینک داخلی که در اول مقاله قرار داده میدهید، ارزش بیشتری به صفحه مقصد منتقل میکند تا لینک های داخلی اواسط یا انتهای صفحه. همچنین این موضوع نیز مهم است که لینک های شما دو طرفه و به صورت تبادلی نباشند. برای مثال اگر از صفحه A به صفحه B لینک داده اید، دیگر نباید از صفحه B به صفحه A لینک برگشتی بدهید. البته این مورد بسیار رایج است و بسیاری از افراد در وب سایت های خود این کار را انجام می دهند. برای مثال اگر کل بیست لینک خود را روی یک سایت بگذارید کار کاملا اشتباهی است و فکر نکنید به خاطر تعداد لینک هایتان برای سایت خود محبوبیت ایجاد کرده اید.

سئو چطور به  رشد کسب و کار شما کمک می‌کند؟

نکاتی که به شما کمک کند تا در صفحات اول موتورهای جست‌جوگری مانند گوگل بهتر و بیشتر دیده شوید. یکی از این راهکارهای تاثیرگذار بر سئوی یک سایت، استفاده از انواع لینک‌ سازی داخلی و خارجی است. روش‌هایی که در صورت استفاده درست و اصولی می‌تواند بر روی رسیدن به نتیجه مطلوب برای سئوی مناسب اثر بزرگی را داشته باشد. سلام دوست عزیز
اگر یک صفحه با دو آدرس در دسترس باشد از نظر گوگل دو صفحه مجزا با محتوای یکسان بر روی سایت شما وجود دارد که یکی از نمونه های محتوای تکراری محسوب میشود.

به تدریج گوگل نیز متوجه فعالیت و تلاش شما برای ایجاد محتوای مفید خواهد شد و رتبه سایت را بهبود می‌بخشد. در حالت کلی لینک سازی تاثیر بالایی بر سئو سایت دارد و می‌تواند رتبه سایت را در موتور‌های جستجوگر افزایش یا کاهش دهد. از همین رو اولین کار و شاید مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که مطالب خوب منتشر کنید تا کاربران را وادار به انتشار مطالب کنید.

بهتر است در لینک‌سازی‌هایی که از سایت ما به سایت‌های دیگر انجام می‌شود، حتماً از از ویژگی Blank استفاده کنیم. به‌عنوان‌نمونه می‌توانیم از Blank برای لینک شبکه‌های اجتماعی استفاده کنیم. در لینک‌سازی داخلی استفاده از Blank چندان رایج نیست ولی معمولا برای لینک‌هایی که در ابتدا یا میانه مقاله هستند از آن استفاده می‌کنیم.. قسمت های دیگری هم به جز مقاله، صفحه اصلی و برگه های سایت برای دادن لینک داخلی وجود دارد.

در ادامه اصطلاحات تخصصی این حوزه و منابع مورد نیاز برای آموزش سئو تکنیکال را به شما معرفی می‌کنیم. البته این روش با همه هزینه‌ها و ریسک‌هایی که به دنبال دارد همچنان مورد استفاده گروهی از فعالین حوزه سئو و سایت‌های بزرگ قرار می‌گیرد. حتی ممکن است همه حوزه‌های سئو را مورد توجه قرار داده باشیم و دید وسیع‌تری از آن کسب کنیم ولی متوجه نشویم که هرکدام از این مفاهیم و تکنیک‌ها در چه زمانی باید مورد استفاده قرار گیرد و چه تاثیری بر پیشرفت پروژه سئو ما خواهند داشت. طی چند سال اخیر فرهنگ جستجو در میان تمام مردم دنیا رواج یافته و البته رونق استفاده از تلفن های همراه موجب شده تا دسترسی به اطلاعات نسبت به گذشته بسیار سریع و ساده باشد. در حال حاضر روزانه میلیاردها جستجو از طریق گوگل انجام می‌شود که بسیاری از آنها با هدف خرید کالا یا دسترسی به خدمات هستند. زمانی که کاربر نشان‌گر خود را بر روی لینک قرار می‌دهد، تایتل نمایش داده می‌شود.

با استفاده از لینک‌سازی‌های داخلی هدفمند طبقات مختلف به صورت مستقیم به یکدیگر مرتبط و متصل شده‌اند. پس مهم‌ترین دلیل استفاده از لینک‌های داخلی شناساندن صفحه به ربات‌های گوگل و ایجاد دسترسی برای کاربران است. در صورتی‌که صفحه‌ای فاقد هرگونه لینک داخلی باشد از نظر گوگل به عنوان صفحه یتیم یا orphan pages شناخته می‌شود. لینک‌سازی داخلی یعنی؛ صفحه‌ای از یک سایت را به صفحه دیگری از همان سایت متصل کنیم. کاربران با کلیک بر روی این لینک‌ها به سایر صفحات و بخش‌های مرتبط در سایت شما منتقل می‌شوند و ربات‌های گوگل می‌توانند صفحات جدید و مرتبط را به راحتی پیدا کنند. خب شاید تصورش سخت باشد که یک بیلبورد تبلیغاتی مستقیما بر سئو سایت ما تاثیرگذار باشد و به عنوان یکی از روش‌های سئو خارجی شناخته شود!

  • برای استفاده از دوره باید با مباحث سئو آشنایی مناسبی داشته باشید که آموزش سئو رایگان ما را ابتدا می توانید ببینید.
  • بسیاری از افراد فکر می‌کنند که سایت‌های بزرگ به سایت‌های کوچک و نامعروف لینک ارجاع نمی‌دهند.
  • زمانی لینک سازی ما به صورت طبیعی می باشد که از انواع لینک های فالو و nofollow و همچنین لینک های کوتاه ، لینک های اسپم و غیره استفاده کنیم .
  • برای مثال فرض کنیم در حال نگارش مقاله‌ای با موضوع «بوت استرپ چیست» هستیم و می‌خواهیم به سایت اصلی بوت استرپ لینک دهیم.
  • این کار به افزایش آگاهی از برند شما کمک می‌کند و پیشنهاد می‌کنیم تا حتما لینک وب‌سایت خود را در پروفایل خود قرار دهید تا افراد را جذب کنید.

لازک به ذکر است با خرید دوره های آموزش سئو سایت سئولایت شما در آن زمینه به یک متخصص تبدیل خواهید شد و تکنیک های آن شاخه از سئو را فراخواهید گرفت. همچنین تیم سئولایت با بهره گیری از منابع خارجی، مشاوره با سئوکاران حرفه ای و تجربه عینی چندین ساله خود توانست به تکنیک های ناب سئو پیشرفته دست پیدا نماید. هم اکنون این دانش و تجربه را در قالب خدمات بک لینک سازی و رپورتاژهای قدرتمند و نیز چندین دوره آنلاین آموزش سئو حرفه ای، خدمات مشاوره سئو و کسب و کارهای آنلاین و تدریس خصوصی سئو برای شما دوستان محترم آورده ایم. این اطلاعات و دانش روز به روز آپدیت خواهند شد زیرا سئو علم استاتیک نیست بلکه پویا و در حال تغییرست. اگر بخواهید برای سایت خود بک لینک ایجاد کنید قبل از آن لازم است سایت خارجی را مورد بررسی قرار دهید.

  • Href آدرس صفحه‌ای که با کلیک بر روی لینک به آن منتقل می‌شویم را مشخص می‌کند.
  • از اینجا به بعد می‌توانیم با تحلیل تجربیات قبلی، تصمیم‌هایی بگیریم که پیش از آن نه خودمان انجامش داده‌ایم و نه در هیچ دوره‌ای تدریس شده است.
  • استفاده از سئو در دنیای مدرن برای رسیدن به جایگاه بالاتر در سایت‌ها و مرورگرهای مختلف اهمیت بسیاری دارد.
  • سئو داخلی گام اول در سئو است که اگر به طور صحیح انجام نشود بالا آمدن سایت در گوگل غیر ممکن است .

پس در صفحات وب بحث لینک دادن به مطالب مشابه را باید خیلی جدی بگیریم و نباید از انها خیلی راحت بگذریم . هرچند این صفحات خروج شما کمتر باشد وبسایت شما برای گوگل محبوب تر میشود با استفاده از این روش لینک دادن به مطالب مشابه بر روی کلمات مشابه و هم خانواده بن بست ها را از سایت خود حذف کنید . 3_در لینک سازی به این نکته توجه کنید از کلمات همخانواده با کلمه کلیدی هایتان استفاده کنید . سلام
اگر مرتبط و معتبر باشد بله، سفارش بک لینک در واقع این کار نشان میدهد که شما برای کاربران ارزش قائل شده و تجربه کاربری بهتری ایجاد کرده اید. لینک‌سازی برای ایجاد تجربه کاربری بهتر و ایجاد ارتباط معنایی بین صفحات انجام می‌شود. ویکی دمی به عنوان مرجعی برای آموزش های آنلاین در زمینه سئو، وردپرس و دیجیتال مارکتینگ تمامی تلاش خود را برای ارائه بهترین آموزش ها توسط حرفه ای‌ترین متخصص های هر حوزه چه بصورت رایگان و چه به صورت دوره های پولی قرار داده است.

شاید اگر با یک دانش آموخته سئو در مورد روش های سئو سایت، حل مشکلات و… صحبت کنید، بتواند با اعتماد به نفس کامل و کلام شیوا به تمامی سؤالات شما پاسخ دهد. مثلا هر روز صبح تا ظهر لینک سازی نکنید .لینک سازی نباید به صورت ماشینی باشد و باید به صورت تصادفی ساخته شود و در تایم های مختلف باشد. اگر با فایل robots.txt و تاثیر آن بر سئو آشنا نیستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله فایل robots.txt چیست را مطالعه کنید. اگر محتوای شما به گونه ای نباشد که مخاطب را درگیر کند، تاثیری نخواهد داشت.

جالب که مدیران این سایت ها فکر می کنند با لینک دادن به ویکی پیدا و سایت های مشهور دیگه می تونند رتبه بگیرند و سئو خودشون رو تقویت کنند. امین اسماعیلی هستم، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران و مدیر فنی آژانس خلاقیت وبسیما. از سال 91 تمرکز خود را بر روی مباحث روز سئو و طراحی سایت قرار داده و پس از کسب تجربه و دانش ارزشمند تصمیم گرفتم تا ثمره آن را با دیگران به اشتراک بگذارم. حالا فرض کنیم که قرار است در همین مقاله به سایت‌ «مرسدس بنز» که با بوت استرپ طراحی شده لینک‌سازی کنیم. باتوجه به این‌که ماهیت مقاله و سایت مقصد متفاوت است، بهتر است از ویژگی نوفالو استفاده کنیم. طی این فرآیند شما می‌توانید به کسانی که مسئول تغییر دادن لینک‌های معیوب هستند اطلاع دهید و از آن‌ها بخواهید که لینک معیوب را با یکی از محتواهای شما جابجا کنند تا هم در زمان شما صرفه جویی شود و هم لینک سازی قوی‌تری داشته باشید.

شما اصلا به هیچ پیش نیازی، احتیاج نداشته و با شرکت در این دوره بعد از گذشت 5 ساعت به یک متخصص لینکسازی تبدیل خواهید شد. با این کار در مدت زمان کوتاه خود کاربران با اشتراک مطالب شما در وب‌سایت یا شبکه‌اجتماعی‌شان، لینک‌های خارجی مفیدی به سمت شما روانه می‌کند. برای اینکه بتوانید به صورت حرفه‌ای یک مسیر لینک بیلدینگ خارجی را برای سایت‌تان پیاده‌سازی کنید آشنایی با ترفندهای مختلف ایجاد لینک‌های خارجی برای شما واجب است. یکی دیگر از ابزارهای مهم که به صورت پولی ارائه میشود و برای آنالیز لینک رقبا خیلی کاربردی است. با استفاده از این ابزار تمام جزئیات مربوط به بک لینک های یک وبسایت قابل ردیابی و پیگیری است. اگرچه لینک گرفتن از شبکه های اجتماعی به صورت مستقیم تو رتبه بندی صفحات شما دخیل نیست، اما یکی از بهترین راه کارها برای افزایش بازدید و ترافیک است.

شرکت در این دو کارگاه می‌تواند به تمام سوالات شما درباره لینک‌سازی داخلی پاسخ داده و سئو سایت شما را متحول کند. پیشنهاد می‌کنیم در فرصتی مناسب به صفحه این دو کارگاه مراجعه کرده و بخشی از محتوای دوره را مطالعه کنید. شاید در جستجوهایتان برای گرفتن لینک، به سایت هایی بربخورید که از همه نظر برای ارتقا دادن محصول شما مناسب باشند. این سایت ها در همه زمینه ها موضوع دارند و در گوگل از امتیاز بالایی برخوردار هستند. راحت ترین کار این است که تمام لینک هایتان را از این سایت بگیرید؛ اما این کار اشتباه است.

مطمئن باشید اگر این روش را امتحان کنید در کمتر از یکسال ۵ وبلاگ نویس بسیار خوب در سایت خود خواهید داشت. برای دریافت مشاوره و راهنمایی و قیمت گذاری پروژه سئو سایت خودتان با ما تماس بگیرید . تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وبین سئو می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. سوشیال بوک مارکها سایت های معتبری هستند که شما می توانید با ثبت محتوای خود در این سایت مخاطبان زیادی را برای خود جذب کنید. شما با استفاده از پست میهمان می توانید مخاطبان بیشتری را با محتوای خود آشنا کنید و با جذب آن ها می توانید ترافیک داده سایت خود را افزایش دهید.

به شما اطمینان می‌دهیم با مطالعه این مقاله یک‌بار برای همیشه با نحوه استفاده از لینک فالو و نوفالو آشنا خواهید شد و می‌توانید لینک‌سازی داخلی در مقالات خود را به شکلی موثر انجام دهید. اگر زمان کافی برای مطالعه این مقاله را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی زیر را مشاهده کنید. با این کار علاوه بر اینکه از شک کردن موتور جستجو جلوگیری میکنیم، باعث افزایش قدرت صفحه  میشویم. البته در این بین تا حد امکان از کلمات کلیدی که خودشان به تنهایی یک مفهوم دیگر دارند استفاده نمیکنیم.

با این حال، موضوعی که جامعه‌ی سئو بر آن توافق دارند این است که لینک سازی و استفاده از external linkها نقش مهمی در این الگوریتم بازی می‌کنند. گمانه‌زنی‌ها این است که در حال حاضر گوگل از الگوریتم پنگوئن برای بررسی بک لینک ‌ها استفاده می‌کند. برای موفقیت در این زمینه لازم است که با برخی مفاهیم آن کاملا آشنا باشید.

برای مثال، ممکن است شما محتوایی راجع به یک موضوع خاص در سایت خود قرار دهید و در این مقاله یک لینک به مقصد سایتی دیگر قرار داده باشید، تا آن سایت به خواننده‌ی محتوای شما اطلاعات بیشتری را در این زمینه ارائه کند. یکی از بخش های مهم سئو که برای همه آشکار است، بحث لینک سازی خارجی سایت می باشد. زمانی که شما تمام فعالیت های سئو داخلی و تکنیکال را انجام دادید، نوبت به شروع لینک سازی خارجی یا بک لینک می شود.

اگر در فضای مجازی فعال نیستید قطعا به برند و سایت خود ضربه خواهید زد. ۳- هنگامی که خواستید بر روی یک کلمه لینک سازی را انجام دهید حتما آن را bold کنید. شما می توانید برای دریافت خدمات سئو و تولید محتوا با ما در تماس باشید. در واقع کل بحث های موجود در دنیای سئو وابسته به تست و آزمایش های مختلف می باشند، مهم این است که شما خلاق باشید و هر روز با ایده های جدیدتر وارد عمل شوید و آن را تست کنید. شما می توانید برای سایت خود به راحتی و در کمتر از 2 دقیقه بک لینک درست کنید.

استفاده از سایت هایی مانند یوتیوب، اسلایدشیر و یا پینترست میتواند در این راه به شما کمک کند. همانطور که میدانید امروزه عصر اینترنت و تکنولوژی می باشد و سایت ها و وبلاگ های بسیاری چه به زبان فارسی و چه به زبان های خارجی وجود دارند که تنها در زمینه تولید محتوا فعالیت دارند و فعالیت خاص دیگری را انجام نمی دهند. اگر بتوانید لینک سازی رقیبان خود را شناسایی کنید و سطح لینک سازی آنان را ببنید میتوانید بهترین اقدام ها را در این زمینه انجام دهید. فقط کافی است در فرایند خلق محتوا به فکر ارائه مطالبی باشید که برای کاربران، جذاب و خواندنی باشد و ارزش به اشتراک‌گذاری را نیز داشته باشند.

با تمرکز بر یادگیری طی 6 ماه به سطحی می‌رسید که امکان استخدام در شرکت‌ها به عنوان یک کارشناس سئو را خواهید داشت. از همین جا درآمدزایی شما شروع می‌شود و قاعدتا تا یک سال اول مبلغ بالایی نخواهد بود. تنها کافیست فردی وارد ان مغازه بشود و به شما بگوید که قبلا از این محصول استفاده کرده است و راضی بوده است .

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما