پیش بینی رسانه های عربستانی از سرنوشت دیدار «اتحاد» و «سپاهان».


آفتاب نیوز :

قرار بود «سپاهان» ایران و «الاتحاد» عربستان از ساعت 19:30 (دوشنبه) در ورزشگاه «نقش جهان» عربستان به مصاف هم بروند که اعضای تیم «اتحاد» از حضور در زمین مسابقه خودداری کردند. بنابراین مسابقه لغو شد.

تاکنون رسانه های رسمی باشگاه های «سپاهان» و «اتحاد» درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه «نقش جهان» واکنشی نشان نداده اند، اما رسانه ها و خبرنگاران عربستانی در موجی هماهنگ مدعی شده اند که اعضای «اتحاد» تیم آماده ورود به زمین است. به دلیل حضور شهید سردیس سلیمانی در ورودی تونل نقش جهان، روی زمین نیستند.

روزنامه «الشرق الاوسط» مدعی شد که دیدار «سپاهان» و «اتحاد» یا سه بر صفر به سود «اتحاد» خواهد بود یا این دیدار در زمین بی طرف برگزار می شود.

این روزنامه سعودی در گزارش خود نوشت که از منابع نزدیک و مطلع مطلع شده که یا این دیدار به نفع الاتحاد خواهد بود یا دوباره و این بار در زمین بی طرف برگزار می شود.

لغو این مسابقات با واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) همراه شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره لغو این دیدار نوشت: دیدار تیم های «سپاهان» و «اتحاد» از گروه «ج» که قرار بود امشب در ورزشگاه «نقش جهان» اصفهان برگزار شود، به دلیل غیرقابل پیش بینی لغو شد. موقعیت. موقعیت های غیر منتظره کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تعهد خود را برای اطمینان از ایمنی بازیکنان، مسئولان مسابقات، تماشاگران و همه ذینفعان و ذینفعان تکرار می کند. این موضوع به کمیته های مربوطه واگذار می شود.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما