لیست قیمت دیزل ژنراتور ۲۳ آبان

یک ژنراتور ۲۰۰۰ کیلو ولت آمپر را می‌توان درون یک اطاقک ایزوله قابل حمل قرار داد. ژنراتورهای ۵ مگاوات برای ایستگاه های کوچک تولید برق استفاده می شوند و برای این منظور می توان از چندین دستگاه ژنراتور استفاده کرد. ژنراتور های بزرگتر به صورت مجزا به محل نصب حمل شده و در آنجا مونتاژ و تجهیزات فرعی به آنها اضافه می‌گردد. سیستم خنک کننده موتور دیزل نیز در خرید دیزل ژنراتور بسیار مهم است.

دیزل ژنراتور

این ژنراتورها عبارت اند از ژنراتور گازی و ژنراتور بنزینی (موتور برق بنزینی). در تعریف ساده می توان گفت که دیزل ژنراتور  (diesel-generator ) ماشینی است که از ترکیب ژنراتور برق و موتور دیزلی به دست می آید. ژنراتور برق به ماشینی گفته می شود که از طریق القای الکترومغناطیسی موجب تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی می شود. حال اگر چنین ماشینی برای تولید برق از سوخت دیزل یا گازوئیل استفاده کند؛ دیزل ژنراتور نام می گیرد.

اما همانطور که می­‌دانید نیاز به تعویض برخی قطعات یا نوسازی تجهیزات امری اجتناب ناپذیر است.

دیزل ژنراتور دارای توانایی تولید برق بالا هستند و معمولاً در توان‌های بزرگ تا کمترین توان مورد نیاز در دسترس هستند.

یکی از شباهت های اصلی و غیرقابل چشم پوشی دیزل ژنراتورهای بادوین نسبت به دیزل ژنراتورهای ایرانی قیمت رقابتی آن ها می باشد . در صورتی که قصد خرید دیزل ژنراتور در انواع نو یا دست دوم را دارید، از طریق فروشگاه کاشانی کو میتوانید برای خرید آن اقدام کنید.

با توجه به اینکه دیزل ژنراتور قابل حمل در مقایسه با انواع دیگر جن ست دیزل ها، راحت تر جا به جا می شوند، کاربرد انها نیز بیشتر است و در امور مختلفی از آن ها استفاده می شود. موتورهای دیزلی پرکینز از 2/7 كیلو وات تا 1200 كیلو وات و موتورهای گاز سوز آن از 307 تا 1000 كیلو وات تولید می‌شوند. شركت موتـور سازی پركیـنز شرکتی انگلیسی است که در سال 1932 بعنوان زیر مجموعه ای از گروه صنعتی كاترپیلار در استفیلد انگلستان شروع به فعالیت کرد. پرکینز با ‫طراحی و تولید اولین موتور پر سرعت دنیا خیلی سریع معروف شد.

در اندازه‌های در حدود ۵۰ مگاوات و بالاتر، یک توربین گازی با سیکل باز در حالت بار کامل، نسبت به مجموعه ای از موتورهای دیزلی (با هزینه سرمایه‌گذاری مشابه) کارآمدتر بوده و ساختار فشرده تری دارد. اما برای استفاده‌های معین در حالت بار جزئی، حتی در این سطح از قدرت، مجموعه دستگاه‌های دیزل بعضی مواقع به علت بازده بالاترشان، به توربین‌های گازی سیکل باز ترجیح داده می‌شوند.

جهت اطلاع از  قیمت و خرید دیزل ژنراتورهای ولوو اینجا را کلیک کنید

برند و کشور سازنده قطعات تابلو با افزایش توان دستگاه میزان اختلاف قیمت بیشتری را در قیمت دیزل ژنراتور سبب میگردند. برندهای اروپای غربی در بالاترین رده و برندهای آسیای شرقی (LS, Hyundai) در رده دوم و برندهای متفرقه چینی در رده سوم قیمتی قرار دارند. متاسفانه اغلب این شرکت ها بیشتر فرمت بازرگانی داشته و در غالب واسطه از خارج و یا از تولید کنندگان داخلی به دست مصرف کننده داخلی عمل می نمایند. تعداد شرکت های توانمند و تولید کننده ژنراتور برق شاید به زحمت به تعداد انگشتان یک دست باشد.

در پلنت‌های نیروگاهیِ جزیره‌ای، حداقل سه ژنراتور با هم موازی می‌شوند و شمار آن‌ها گاهی تا بیست دیزل ژنراتور هم افزایش می‌یابد. دیزل ژنراتور باید توان مورد انتظار را به‌صورت مطمئن و بدون اینکه آسیبی ببیند، تأمین کند. یک ژنراتور ممکن است به‌عنوان جایگزین در هنگام قطعی برق به کار بیفتد و تنها چند ساعت در سال روشن باشد. همان ژنراتور ممکن است به‌عنوان مولد اصلی به‌کار گرفته شود و به‌شکل پیوسته روشن باشد.

دیزل ژنراتور

سلام جناب علی آبادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

برای راه‌اندازی موتور احتراقیِ این ژنراتورها معمولاً از سوخت‌های نفتی مایع یا گاز طبیعی استفاده می‌شود.

DSE 7320 دارای قابلیت اضافی برای نظارت بر منبع تغذیه اصلی است و بنابراین برای کنترل یک مجموعه مولد آماده به کار در ارتباط با یک سوئیچ انتقال خودکار مناسب است. پنکه های سقفی و دیزل ژنراتور از نمونه های موتور برق هستند اما در نیروگاه ها از دیزل ژنراتور برای تولید برق استفاده می کنند. شفت یک موتور برق الکتریکی توسط نیروی مغناطیسی که بین آرمیچر و میدان ایجاد میشود به حرکت در می آید اما شفت یک دیزل ژنراتور الکتریکی به روتور متصل است که توسط نیروی مکنیکی به حرکت در می آید.

همچنین ورود آب نیز به این قسمت‌ها موجب زنگ زدگی و فرسایش قطعات ظریف سیستم سوخت رسانی خواهد شد. وجود آب و ناخالصی‌ها در سوخت باعث نامنظم کار کردن موتور، انتشار دود از اگزوز و کاهش توان موتور نیز می‌شوند. مصرف سوخت موتورهای دیزل ۳۰ درصد کمتر از موتورهای بنزینی با حجم و تعداد سیلندر مشابه است. باید توجه کرد که عوامل مختلفی می‌تواند منجر به افزایش یا کاهش مقدار سوخت مصرفی شوند.

از این رو استفاده از منابع برق جایگزین و اضطراری در صنعت، ادارات و ساختمان های بزرگ مسکونی امری حیاتی است. تلفات مس یعنی تلفات I2R با جریان آرمیچر متغیر است و تلفات هسته با ولتاژ متغیر است.

دیزل ژنراتور – که گاهی اوقات ” ژنست ” نامیده می شود، واحدی از تجهیزات است که از یک موتور، یک ژنراتور الکتریکی (آلترناتور) برای تولید انرژی الکتریکی از سوخت ساخته شده است. چنانچه دیزل ژنراتور شما به تعمیر نیاز داشت، حتما باید این کار را به دست افراد مجرب و کاردان بسپارید. ممکن است رفع یک مورد جزئی در دستگاه توسط فرد غیرمجرب باعث بروز اثرات مخرب‌تری در ژنراتور دیزلی شما شود.

برند ژنراتور استمفرد، مکالته، لئوری سامر و سایر برندها معمولا کپی این برند ها می‌باشد. جهت خرید محصولات نو و آکبند با شماره های درج شده روی سایت تماس بگیرید. در مرحله تخلیه، به طور مجدد پیستون به سمت بالا رفته و سبب می‌شود تا شیرهای تخلیه باز و شیر سوخت بسته گردد. به دلیل انبساط گازهای سوختی که محترق شده‌اند، با حرکت پیستون به سمت بالا فرار کرده و در نهایت گازهایی که باقی‌مانده‌اند، با کمک دریچه اگزوز به طرف بیرون می‌روند.

علت محبوبیت دیزل ژنراتور ها نسبت به ژنراتور های گاز

هر یک از این بخش‌ها وظایف مختلفی بر عهده داشته و می‌توانند به راندمان دستگاه کمک کنند. نحوه کار دیزل ژنراتور به کارکرد صحیح هریک از این بخش‌ها برمی‌گردد. در خرید دیزل ژنراتور قیمت مهم است چرا که ژنراتور ها هزینه زیادی دارند و یک کالای ارزان قیمت نیستند پس باید در انتخاب خود دقت کافی را به خرج دهید.

با این حال ، بسیاری از سیستم های مورد استفاده امروزه به طور قابل اعتماد عملکرد بسیار خوبی ندارند. استقرار سریع به دلیل عواملی مانند باتری های شارژ نشده یا سرقت شده اتفاق نمی افتد .

این شرکتها دیزل ژنراتورهای کوپله خود را بسته به نیاز بازار به صورت دیزل ژنراتور با کانوپی سایلنت، شاسی موبایل و … تحت نام تجاری خود به بازار عرضه مینمایند. ژنراتور قلب تپنده تولید توان الکتریکی دیزل ژنراتور است که انرژی اولیه خود را از موتور گرفته و تولید توان برق می کند. موتور در دیزل ژنراتور باید بسیار دقیق انتخاب شود، زیرا توان مکانیکی که یک موتور تحویل می دهد می تواند توان الکتریکی خروجی ژنراتور ما را مشخص کند و به این وسیله قدرت الکتریکی ما برای استفاده از دیزل ژنراتور بدست می آید.

دیزل ژنراتورهای برند کامینز مزایای فراوانی به مشتریان ارائه می دهند.

به وجود آمدن احتراق باعث می شود پیستون ها جابجا شده و باعث تولید انرژی مکانیکی گردند. انرژی مکانیکی که توسط پیستون ها به وجود آمده است توسط بخشی به نام دینام تبدیل به برق می شود. ساختار در نظر گرفته شده برای دینام به صورتی است که می‌ تواند با استفاده از نیروی مغناطیسی تولید شده توسط سیم پیچ های آهنربایی عملیات تولید انرژی الکتریکی را انجام دهد.

ساختمان ژنراتور اعم از نوع سیم پیچی رتور و استاتور و جریان تحریک آن، تعیین کننده نحوه عملکرد دیزل ژنراتور است. کشتی‌ها و بسیاری از وسائل نقلیه بزرگ زمینی مانند قطارها نیز از دیزل ژنراتور نه فقط برای تامین برق روشنایی بلکه برای تامین نیروی محرکه مورد نیاز خود استفاده می‌کنند.

رنج  توانی موتورهای دیزل ژنراتور بادوین از ۱۸ تا ۴۰۰۰ کیلوولت آمپر و رنج توانی مولد های گازسوز بادوین از63 تا 1750 کیلوولت آمپر می باشند. شبکه بادوین با ارائه مشاوره ، راه اندازی، نگهداری و تامین قطعات یدکی اصلی از مشتریان در بیش از 130 کشور دنیا پشتیبانی می کند.

اجزای آلترناتور و نقش آن‌ها در نحوه کار دیزل ژنراتور

این به معنای توانایی تأمین برق سریع در زمان بحران و شروع سریع آنها است. در دیزل ژنراتورها، باتری ها برای راه‌اندازی موتور استفاده می‌شوند. باتری های دیزل ژنراتورها معمولاً عمر طولانی‌تری نسبت به باتری‌های سایر انواع ژنراتورها دارند و در مواقع اضطراری طولانی مدت عملکرد می‌کنند.

برند مناسب، برندی است که کیفیت کار بالا در کنار قیمت مناسب را ارائه دهد.

گاهی اوقات به دلایل مختلفی امکان دارد مسیر سوخت مسدود شده و در نتیجه، رفتن به اینجا برای کار کردن، سوخت کافی نداشته باشد که در نتیجه به خرابی آن منتهی می شود. در اغلب اوقات این لوله های انتقال دهنده سوخت هستند که دچار گرفتگی و انسداد می شوند. در صورتی که نسبت به گرفتگی لوله ها بی توجهی شود، نه تنها میزان هدر رفت سوخت افزایش پیدا می کند، بلکه خساراتی نیز به دستگاه وارد خواهد شد.

وجود دیزل ژنراتور از نوع تامین برق اضطراری در این بخش کمک‌های بسیار حیاتی را انجام داده است. از اواخر ۱۹۳۰ چندین هواپیما از موتور دیزلی جهت تامین نیروی محرکه پروانه‌های خود استفاده نموده‌اند. هزینه سوخت دیزل نسبت به بنزین منجر به تولید هواپیمای کوچک در صنعت حمل و نقل هوایی گشته، از این رو تولیدکنندگان این صنعت به تازگی وارد صحنه فروش و ارتقا موتور دیزلی شده‌اند. در انتخاب موتور دیزل ژنراتور موارد دیگری مانند میزان صدای تولیدی ژنراتور و میزان حجم محفظه سوخت نیز مهم هستند که باید به آن ها توجه نمود.

  • در این هنگام پمپ به کار افتاده و تا رسیدن فشار مدار به حد عادی کمبود فشار را تامین می‌کند.
  • دیزل ژنراتور بادوین سری 4 سیلندر شامل دیزل ژنراتور بادوین های 12 تا 80 کیلووات میباشد .
  • در این میان دیزل دوئیتز، ولوو، پرکینس، لوول، استامفورد، مکالته از انواع ژنراتور پرفروش و با کیفیت هستند.
  • گاهی اوقات در ژنراتور‌ها نیز به جای مقدار VA از قدرت آن استفاده می‌شوند.
  • در هنگام  خرید دیزل ژنراتور دست دوم دقت لازم را به خرج دهید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید.

رودولف دیزل در پاریس متولد و بزرگ شد اما بعدا به علت جنگ جهانی آلمان و فرانسه به انگلیس رفت. او پس از آنکه دوران تحصیلات دانشگاهی خود را آنجا گذراند در سال 1885 به پاریس بازگشت و طراحی موتورهای احتراق تراکمی را آغاز کرد.

از اصلی ترین عوامل بروز خرابی در دیزل ژنراتورها، نداشتن یک برنامه جامع و دقیق تعمیر و نگهداری آن‌­ها است. این تجهیزات همانند سایر همتایان خود لازم است که به صورت پیوسته و متناسب بررسی و آنالیز شوند و مجموعه اقدامات پیشگیرانه­‌ای در قبال آن ها صورت پذیرد. یک از بخش‌­هایی که حتما باید در برنامه تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتورها گنجانده شود، آزمایش سالانه بانک بار است.

دیزل ژنراتور

با وجود اینکه عمر این برند نسبت به دیگر برندها کمتر است و از زمان تاسیس آن چیزی کمتر از سی سال می گذرد، اما دو مولفه کیفیت بالا و قیمت مناسب، منجر شده تا دیزل ژنراتور لوول چینی در بازار جهانی به جایگاه ویژه ای برسد. همانطور که پیش از این اشاره مختصری درخصوص دیزل ژنراتور ولوو داشتیم، این شرکت سازنده یکی از برترین شرکت های تولیدکننده دیزل ژنراتور است که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا به بازار جهانی عرضه می کند. از زمان تاسیس و شروع فعالیت این شرکت نزدیک به 150 سال می گذرد و محل آغاز به کار این شرکت، کشور سوئیس است. شرکت ولوو شهرت خود را از تولید موتورهای دریایی کسب کرده و رفته رفته با گذشت زمان محصولات متنوعی همچون دیزل ژنراتور را تولید کرده که بسیار موردتوجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

احتراق ناقص سبب شکل‌گیری دوده و پسماند سوخت نسوخته می‌شود که مسیر رینگ‌های پیستون را بسته و می‌چسباند و سبب کاهش شدید در کارایی مهر و موم کردن می‌شود و فشار کم ابتدایی را تشدید می‌کند. دیزل ژنراتور ها در ایران معمولا و بین عموم مردم به عنوان برق اظطراری شناخته میشود چراکه در هنگامی که برق شهری ندارید و یا در دسترس نیست برای شما عمل تولید برق را انجام میدهد . از آنجاییکه ژنراتور برق را در لحظه تولید می کند و پشتوانه ای مانند شبکه برق شهری ندارد لذا در محاسبه توان ژنراتور باید کلیه مصرف های لحظه استارت (استارت اولیه) را در نظر بگیریم .

قیمت بالای این محصول و یا گاها انتخاب برندی توسط شما نمی تواند شما از خرید وسیله ای با کیفیت باز دارد. زیرا شما می توانید از خدمات پشتیبانی و سرویس دهی متخصصین در هنگام خرابی دیزل به راحتی و بدون نگرانی استفاده کنید.

طراحی کارآمد، نوع سوخت و موتور به کار رفته در دیزل ژنراتور باعث شده تا این دستگاه ها نسبت به نوع بنزینی دوام بیشتری از خود نشان دهند. گران‌قیمت‌ترین دیزل ژنراتورهای موجود در بازار ایران پرکینز، کامینز و ولوو هستند.

گرد و خاک و ناخالصی های دیگر توسط فیلتر اول و دوم گرفته می شوند و هوای پاک و تصفیه شده وارد موتور می شود. از این فیلتر ها (یا صافی ها) در برخی از موتور های دیزل استفاده شده است.

برای خرید دیزل ژنراتور 100 کاوا VOLVO با کارشناسان واحد فروش دیزل ژنراتور تماس بگیرید و در اسرع وقت پیشنهاد فنی و مالی دریافت نمائید. در مقابل شرکت ب، ابتدا دیزل ژنراتور مناسب را پیدا می کند و ممکن است قدری بالاتر از قیمت مورد نظر خود برای خرید آن هزینه کند، ولی این دیزل ژنراتور با کیفیت بسیار بیشتر و مفید تر کار خواهد کرد. مبدا کشور کوپله کننده (اینکه آمریکا باشد یا ترکیه) اثری بر روی نام دیزل ژنراتور کوپله فابریک نمی گذارد. به همین دلیل است که برخی از دیزل ژنراتورهای کوپله شرکتهای معتبر داخلی کیفیتی به مراتب بالاتر از دیزل ژنراتورهای کوپله فابریک (خارجی) دارند.

بینش ابتکار خاورمیانه تامین کننده دیزل ژنراتور برای همه توان ها می باشد. ما می توانیم به شما در طراحی راه حل مناسب برای تجارتتان کمک کنیم.جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقالات بینش ابتکار مراجعه نمایید همچنین اطلاعات در خصوص کوپله دیزل ژنراتور ها در این مقاله آمده است.

از ژنراتورهای دیزل می توان برای جبران نیاز به حداکثر قدرت در شبکه استفاده کرد. حالت آماده به کار دیزل ژنراتور به عنوان
پشتیبان منبع تغذیه کار می کند. هنگامی که شبکه از کار می افتد، ژنراتور شروع به کار
می کند و یک پانل انتقال خودکار (ATS) منبع تغذیه بار را از شبکه به ژنراتور تغییر
می دهد. این معمولاً شامل یک دوره کوتاه بدون برق است، مگر اینکه پشتیبان گیری کوتاه
مدت در دسترس باشد، مانند یک سیستم UPS.

علی‏رغم توسعه شبکه توزیع و بهبود قابلیت اطمینان تجهیزات مربوطه، در بسیاری از صنایع از دیزل ژنراتور به عنوان یک منبع رزرو و یا حتی اصلی برای تامین این انرژی استفاده می‌‏شود. از این رو تضمین فعالیت خطوط تولیدی و خدماتی بیش از پیش به این تجهیز وابسته است. از طرفی با نگاهی اجمالی به بازار مالی دیزل ژنراتورها، به خوبی می‌توان ارزش مالی آن‌ها را به مثابه یک دارایی فیزیکی که باید در حفظ و نگهداشت آن کوشید، مشاهده کرد.

مکانیسم زیر برای هر یک از مولفه ها نقش موثری در روند تنظیم ولتاژ را دارا می باشد. جداساز سوخت / صافی بنزین — این فیلتر سوخت مایع برای حفاظت از اجزای دیگر دیزل ژنراتور از خوردگی و آلودگی است. در پایان مرحله سوم سوپاپ تخلیه باز می شود و گاز های سوخته شده از سیلندر خارج می شود و توسط اگزوز به خارج از دیزل ژنراتور منتقل می شود. در این مرحله پیستون به سمت بالا حرکت می کند و گازوئیل به درون سیلندر پاشیده می شود و با توجه به این که هوای داخل سیلندر بسیار داغ و متراکم است باعث اشتعال سوخت می شود و عمل احتراق و سوختن شروع می شود.

از طرف دیگر شرکت هژیر صنعت بیش از ده سال است که نماینده انحصاری شرکت اسپانیایی – اروپایی GENESAL ENERGY  در ایران است. تزریق کننده سوخت — این بخش تنظیم کننده سوخت مایع و مقدار اسپری مورد نیاز به محفظه احتراق موتور می باشد .

این کلید هنگام معمول بودن فشار سوخت ورودی در این قسمت از فیلتر، تحت فشار فنر خود بسته بوده و جریان الکتریکی هشدار قطع است.

هدف اصلی پانل کنترل دیزل ژنراتور توزیع انرژی الکتریکی تولیدی توسط آلترناتور به بار کاربر یا تجهیزات الکتریکی است. همچنین برای نشان دادن عملکرد دیزل ژنراتور و حفظ ثبات ولتاژ ژنراتور تحت تغییرات بار استفاده می شود. یک قاعده کلی این است که یک دیزل ژنراتور به ازای هر یک کیلو وات ساعت توان تولید شده ۰٫۴ لیتر گازوئیل مصرف می کند.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما