عکس پسر کوچکی در تهران 9 نفر را به آتش کشید


آفتاب نیوز :

این جوان انتقام جو در اقدامی هولناک اهالی خانه ای در بازار قوم الدوله را به آتش کشید و 9 نفر را روانه بیمارستان کرد که حال تعدادی از مجروحان وخیم ارزیابی می شود.

ساعت 7 صبح روز شنبه 10 مهرماه، فریاد و فریاد چند نفری که خواستار کمک بودند، سکوت صبحگاهی ساکنان خیابان تکانی نزدیک بازار قوام الدوله در جنوب تهران را شکست. اهالی محله که از اول هفته از خواب بیدار شده بودند و کسبه ای که قصد بازکردن مغازه های خود را داشتند با شنیدن صدای جیغ به سمت صدا رفتند و دیدند که از خانه در حال سوختن صدای جیغ می آید. .

پس از آن بود که اهالی و کسبه آتش سوزی را به مرکز اورژانس 125 سازمان آتش نشانی شهر تهران گزارش کردند و با اقدامات اولیه سعی در نجات افراد گرفتار در آتش کردند. با هشدار به نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی، ماموران برای اطفای حریق و نجات زندانیان به محل حادثه شتافتند و در یک عملیات هماهنگ آتش را مهار کردند. این در حالی است که با توجه به ماهیت حادثه و گرفتار شدن چند نفر در آتش سوزی، امدادگران اورژانس نیز در محل حادثه حاضر شده و پس از اطفای حریق، مجروحان را به نزدیک ترین مکان منتقل کردند. . بیمارستان

پس از اطفای حریق تحقیقات درباره علت و نحوه آتش سوزی آغاز شد و مشخص شد حادثه دیدگان مدتی است در این خانه قدیمی اقامت داشته و در هر دو طبقه مسکن اجاره کرده اند. این آتش سوزی عمدی بوده و بررسی ها نشان می دهد که فرد آتش افروز نیز دچار سوختگی شده و در آتشی که خود به راه انداخته محبوس شده است.

با این نتایج و هویت عامل آتش سوزی، عمدی بودن آتش سوزی به ماموران کلانتری 113 بازار اعلام شد و دقایقی پس از وقوع این حادثه بازپرس ویژه قتل محمدمهدی براء در جریان قرار گرفت. به این ترتیب بازپرس اداره سوم دادسرای امور جنایی به همراه بازپرسان اداره دهم و تیم شناسایی وارد منزل 2 طبقه ای شدند که ساعتی پیش در آتش سوخت.

در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم دقایقی قبل از گسترش آتش و از کنترل خارج شدن آن به صورت مخفیانه وارد طبقه دوم شده و ابتدا روی 9 جوان بنزین ریخته و سپس آنها را به آتش می کشد اما خود در حین فرار دچار سوختگی شده و با سنجاق قرار گرفته است. به زمین توسط افراد دیگر

این در حالی بود که یک نفر به پلیس مراجعه کرد و گفت که دلیل این حادثه را می دانم، این فرد مطلع مدعی شد که یکی از مجروحان این حادثه به آتش نشان مورد تجاوز قرار گرفته و بقیه واکنشی به این اقدام نشان نداده اند. این باعث شعله ور شدن انگیزه انتقام در دل این شخص و شعله ور شدن آتش شد.

به این ترتیب تحقیقات از متهم 18 ساله به عنوان مرحله بعدی در دستور کار قرار گرفت اما وی ضمن تکذیب ماجرای تجاوز جنسی به گروه جنایتکار گفت: مدتی پیش از کشورم افغانستان به ایران آمدم. مدتی در خانه ای که ساکنان آن زندگی می کردند کار می کردم اما با یکی از افراد آنجا اختلاف مالی داشتم و همین باعث شد صاحب خانه مرا از خانه بیرون کند. این در حالی بود که برادرم با تعدادی از مجروحان در مغازه های باب همایون مشغول به کار بود و به دلیل اختلاف با آنها اخراج شد. برای همین در حالی که آنها خواب بودند به آنجا رفتم و آن را آتش زدم. همین اتفاقات برای من کافی بود که از آن 9 نفر کینه ای داشته باشم، زیرا همین باعث شد صاحبخانه ام مرا از خانه بیرون کند و برادرم را بیکار کند. به همین دلیل صبح زود از دیوار به خانه رفتم. ابتدا روی هر 9 نفری که خواب بودند بنزین ریختم، سپس با شمشیر در دست آتش زدم، اما توجه نکردم و بنزین روی پایم چکید، سپس آتش را روشن کردم. پاهایم سوخت و آتش گرفت، ابتدا پاهایم سوخت و با شروع آتش سوزی دست و صورتم هم سوخت که نتوانستم فرار کنم.

با اعتراف علنی متهم به آتش سوزی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مامور شدند تا با بررسی دوربین های مداربسته بازار قوام الدوله، تحقیقات لازم را برای جمع آوری اسناد و مدارک از این مظنون ادامه دهند.

در حال حاضر وضعیت جسمانی تعدادی از مجروحان که اهل افغانستان هستند وخیم ارزیابی می شود و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان قضیه در اختیار بازپرسان پلیس آگاهی قرار گرفته است.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما