خط و نشان پرسپولیس برای رونالدو و نصر روزی نو

بهزاد داداش زاده بازیکن سابق تیم پرسپولیس در رابطه با شرایط این تیم برای رویارویی با النصر عربستان گفت: طبق اخباری که از پرسپولیسی ها می شنوم به احتمال زیاد بیرانوند النصر خواهد شد. بازی خواهیم کرد. . البته اگر نشد مهم نیست چون پرسپولیس ذخیره خوبی از دروازه بان دارد.

وی افزود: البته باید برای چنین شرایطی فکر می کردیم. گل محمدی مطمئن نیست که چرا در پست دروازه بان چنین ریسکی کرده و دروازه بان ذخیره را از دست داده است.

فوتبالیست سابق این تیم درباره توئیت برخی خبرنگاران عربستانی که به داور، دروازه بان و ورزشگاه مناسب میزبانی پرسپولیس اعتراض داشتند، گفت: کسانی که این مسائل را مطرح می کنند واقعا کارشان را سخت می کنند. همه در آسیا می دانند که پرسپولیس تیم بسیار قوی، معروف و قدرتمندی است که در چند فصل اخیر دو بار به فینال آسیا رسیده است. پرسپولیس نه تنها از به چالش کشیدن حریف نمی ترسد، بلکه انگیزه این موضوع است. این نوع حرف زدن و بی صدا خواندن کارشان را سخت می کند.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: درست است که رونالدو را با خود دارند که شاید اصلا به ایران نیاید اما ما هم پرسپولیسی هستیم. اگر رونالدو خوب باشد، ما بهتر از او هستیم. علاوه بر این در تیم ما افرادی هستند که قبلاً در جام جهانی مقابل رونالدو بازی کرده اند و اتفاقاً افتخار هم داشتند.

داداش زاده با اشاره به حضور تماشاگران در حاشیه دیدار پرسپولیس مقابل نصری عرب گفت: شاید بازی در ورزشگاه خالی برای تیم نصری عرب کمی عجیب و ناراحت کننده باشد اما بچه های پرسپولیس و کلا بازیکنان فوتبال ایران. به آن عادت کرده اند. ما هم در دوران کرونا و هم بعد از آن مدت ها بدون تماشاگر بازی کردیم. این بچه ها در هر شرایطی می توانند بیرون بیایند و بازی معمولی خود را ارائه دهند، اما اگر شرایط آنجا نباشد، خسته کننده است. قطعا برای النصر عربستان خواهد بود.

وی افزود: البته منکر حضور تماشاگران و انرژی خوبی که یار دزهام به پرسپولیس می دهد نیستم. من هم ناراحتم چون تماشاگر نیست اما در پاسخ به کسانی که می گویند پرسپولیس بدون تماشاگر در زمین بازی می کند پس ضعیف است باید بگویم که نظرات شما کاملا اشتباه است. ما به این وضعیت عادت کرده ایم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره شرایط این تیم در آستانه ورود به لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: خوشبختانه با وجود شرایط این دوره و زمانه، می توان آخرین دیدارهای لیگ برتر را دید و برنامه ریزی کرد. تیم نصر. در مورد توقف مهاجمان این تیم و بازیکنان خطرناک آن. معتقدم کادر فنی پرسپولیس این را برنامه ریزی کرده و همه راه های نفوذ را بسته است. حتما تا روز بازی اتفاقات خوبی می افتد و بیرانوند هم به این دیدار خواهد آمد.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما